سرمربی جدید تیم ملی والیبال ساحلی ایران گفت: امیدوارم حضور یک ماهه من کنار تیم ملی والیبال ساحلی ایران نتیجه بخش باشد و همکاری من با فدراسیون ایران تداوم داشته باشد.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، لوسیانو باربوا ملقب به کیودی، سرمربی جدید تیم ملی والیبال ساحلی ایران صبح امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه در محل فدراسیون والیبال حضور پیدا کرد و ضمن تقدیر از خبرنگاران گفت: به واسطه حضور رسانه‌ها است که مردم می‌توانند با زیبایی‌ها و ظرافت والیبال ساحلی آشنا شوند.
 
وی ضمن ابراز خوشحالی از حضور در ایران گفت: از فدراسیون والیبال ایران تشکر می کنم که فرصتی در اختیارم قرار داد تا در مدت یک ماه پتانسیل خود را نشان داده و بتوانم به والیبال ساحلی ایران کمک کنم، امیدوارم این یک ماه شروعی عالی برای حضوری قوی تر و همکاری طولانی مدت با فدراسیون ایران باشد.
 
این مربی برزیلی با بیان این مطلب که از حضور در ایران انرژی مثبت دریافت کرده ام خاطر نشان کرد: از همان ابتدا که وارد فرودگاه ایران شدم احساس خوبی داشتم، پیش از این هم صحبت های خوبی در مورد ایران شنیده بودم، این احساس خوب را مثبت تلقی می کنم.

کیودی افزود: همان طور که والیبال سالنی نیاز به تمرین و کار سخت دارد، والیبال ساحلی هم برای پیشرفت و حضور در جمع برترین‌های جهان نیازمند تلاش بسیار، تمرین و برنامه ریزی است.
 
وی افزود: یک مجموعه کاری شامل بازیکنان، مربی، کادر مدیریت و فدراسیون همگی باید دست به دست هم بدهند تا یک تیم نتیجه لازم را کسب کند.
 
سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ساحلی ایران از آغاز کارش در تیم ملی ایران از فردا خبر داد و گفت: تمام تلاشمان را می کنیم که تیم را برای حضور در تور جهانی آماده کنیم، برنامه ریزی دقیق در دستور کار من قرار دارد و اطمینان دارم اگر خوب تمرین کنیم قطعا نتیجه می گیریم.
 
کیودی در پاسخ به این سوال که آیا در همه کشورهای جهان بازیکنان بازنشسته سالنی به والیبال ساحلی روی می آورند گفت: این یک پروسه طبیعی و روال مرسوم در تمام جهان است، به طور طبیعی همه از سالن شروع می کنند و در سال های پایانی خود به والیبال ساحلی جذب می شوند، با این حال در خیلی از کشورها والیبالیست‌ها از سن نوجوانی و جوانی والیبال ساحلی کار می کنند.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: والیبال ، فدراسیون ، پیودی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار