مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: حریم شخصی تمامی بازیکنان قابل احترام است و نباید به آن وارد شد.

افشارزاده: حریم شخصی تمامی بازیکنان قابل احترام است
بهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص خبرهایی که برخی رسانه ها در مورد پیگیری مسئولان استقلال درباره مصرف دخانیات بازیکن خارجی این تیم منتشر می شود، توضیح داد: در ابتدا باید بگویم که به هیچ عنوان تماسی با هیچ یک از اعضای کادر فنی درباره پیگیری، صحت یا سقم مصرف دخانیات بازیکن آلمانی نداشتم و خبرهایی که در برخی رسانه ها منتشر می شود کذب است.

بنابراین باز هم می گویم این مسأله صحت ندارد و تمامی صحبت های مطرح شده را تکذیب می کنم و به طور کلی به نظر من اصلا نباید مصرف دخانیات را به یک بازیکن نسبت دهند و متأسف هستم که چنین مسائلی را برخی رسانه ها بدون اطلاع منعکس می کنند.

وی ادامه داد:‌ فاتون توسکی یکی از بازیکنان خوب فوتبال است که در تیم های آلمانی عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته و اصلا درست نیست که برخی رسانه ها چنین مسائلی را درباره زندگی خصوصی یک بازیکن مطرح می کنند و بهتر است بگویم حریم شخصی هر انسانی قابل احترام است، از طرفی استقلال پاک است و جایگاه بازیکنان سالم نیز خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: من تنها درباره کیفیت فنی فاتون توسکی بازیکن آلمانی نظر سرمربی تیمم را جویا شدم و وی اعلام کرد که پس از چند جلسه تمرین و انجام تست های مختلف تصمیم نهایی خود را درباره این بازیکن به باشگاه اعلام می کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال ، بازیکنان ، توسکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار