نسخه نهایی فیلم داستانی «ماه در خانه» به نویسندگی و کارگردانی امیرعباس ربیعی و با بازی نازنین فراهانی به پایان رسید و به زودی در مراسمی رونمایی می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  نسخه نهایی فیلم داستانی «ماه در خانه» به نویسندگی و کارگردانی امیرعباس ربیعی و با بازی نازنین فراهانی به پایان رسید و به زودی در مراسمی رونمایی می شود.
 
امیرعباس ربیعی که پیش از این ساخت آثار کوتاه موفقی همچون «ولد» را در کارنامه خود دارد، برای فیلم جدید خود به سراغ یک سوژه اجتماعی رفته است.

نسخه نهایی «ماه در خانه» تولید شد 

این فیلم 15 دقیقه ای پس از طی مراحل ساخت موسیقی و اصلاح نور و رنگ خود، اکنون آماده نمایش شده است.
 
«ماه در خانه» که در باشگاه فیلم سوره تهیه و تولید شده است، یک فیلم اجتماعی درباره رابطه یک مادر و فرزند است. ماجرای مادری که ترس جدایی از فرزندنش را دارد.

نسخه نهایی «ماه در خانه» تولید شد 

لوکیشن «ماه در خانه» خانه ای قدیمی در خیابان منظریه نیاوران بوده و تصویربرداری آن در 6 شب انجام شده است. به عبارتی تمام روایت فیلم در شب صورت می گیرد. نازنین فراهانی بازیگر نقش اصلی این فیلم است.
 
عوامل تولید این فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: امیرعباس ربیعی، بازیگران: نازنین فراهانی، پژمان یاوری، هانیه پیروز رام و علیرضا مهران، مدیر تصویربرداری: هاشم مرادی، مدیر تولید: رحیم بیابانی، طراح صحنه و لباس: احمد سعادت بخت، گریم: هادی قالیخانی، دستیار اول و برنامه ریز: ولی اویسی، مدیر صدابرداری: اکبر یعقوبی، تدوین: موحد شادرو، صداگذار: مهرداد جلوخانی، آهنگساز: امید روشن بین، محصول باشگاه فیلم سوره حوزه هنری.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار