گردهمایی منطقه‌ای نظارت بر اجرای استاندارد با حضور معاون سازمان استاندارد و مدیران کل استاندارد استانهای غربی کشور، عصر امروز "6 بهمن" به میزبانی کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ معاون نظارت بر استاندارد سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی کشور هدف از برپایی این گردهمایی را ارزیابی نحوه اجرا طرح طاها "کنترل بازار" در سال 1394 و برنامه ریزی برای اجرای این طرح در سال آینده عنوان کرد.

وحید مرندی مقدم با اشاره به برنامه ریزی برای اجرای 350 هزار بازرسی در قالب این طرح طی سال جاری، گفت: تاکنون بیش از 70 درصد این برنامه اجرایی شده و در ماههای پایانی سال که با افزایش تقاضا برای خرید کالا مواجه خواهیم بود، این هدف گذاری محقق می‌شود.

وی افزود: در این طرح علاوه بر کالاهای مشمول استاندارد اجباری، دیگر کالاها هم مورد بازرسی قرار گرفته است.

معاون نظارت بر استاندارد سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی کشور تصریح کرد: قطعا در سال 1395 بازرسی‌ها از سطح بازار را افزایش خواهیم داد.

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه نیز گفت: امسال بیش از 10 هزار بازرسی از بازار مصرف در استان داشتیم و 6600 فرآورده فاقد نشان استاندارد جمع آوری شد.

محمودرضا نیازی به جایگاه مناسب اداره کل استاندارد استان اشاره کرد و گفت: اقدامات استاندارد باعث ارتقاء سلامت و ایمنی جامعه در سطح استان شده است.

گردهمایی منطقه‌ای نظارت بر اجرای استاندارد با حضور استانهای کرمانشاه، لرستان، همدان، ایلام و کردستان به میزبانی کرمانشاه برگزار شد.

انتهای پیام/س

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.