کنسرت خواننده جوان کشورمان 15 و 16 بهمن در کرج برگزار می‌شود.

علی عبدالمالکی در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ خواننده پاپ کشورمان در مورد برگزاری کنسرت‌های خود گفت: ما بعد از شهرهای اصفهان و تهران در روزهای 15 و 16 بهمن در کرج مهمان مردم این شهر هستیم.

وی در مورد نوازندگان خود نیز توضیح داد: امیر فتحی (رهبر ارکستر)، ناصر فلسفی (نوازنده گیتار الکترونیک)، فراز بصیری (گیتار الکترونیک)،‌ علیرضا جعفری (الکتریک اسپانیش)، ژیلبرت کواکیان (پرکاشن)، هادی پناهیان (درام)، فرهاد باغشی (کیبورد)، آرش مردانیان (ویولن)، وطنی (ساکسیفون) او را در اجرای کنسرتش همراهی می‌کنند.

عبدالمالکی در مورد قطعاتی که قرار است، اجرا شود نیز چنین خبر داد: ما معمولا همیشه بر روی صحنه تصمیم می‌گیریم؛ البته برنامه‌ریزی داریم ولی باز هم به زمان برنامه و مردم بستگی دارد.

وی در مورد مهمانان ویژه این برنامه نیز گفت: ما بیشتر در تهران مهمان ویژه داریم؛ البته اگر دوستان هنرمند ساکن کرج داشته باشیم، حتما خوشحال می‌شویم که حضور داشته باشند.

این خواننده در مورد تمدید کنسرت در تهران و در شهرهای دیگر اظهار داشت: ما سعی می‌کنیم که در شهرهای دیگر حتما کنسرت داشته باشیم؛ اما هنوز مشخص نیست ولی در تهران تا قبل از سال جدید کنسرتی نداریم.

عبدالمالکی در مورد قطعات جدید خود گفت: یک الی دو قطعه تا قبل از سال 95 حتما منتشر می‌کنیم که امیدواریم با استقبال مردم مواجه شود.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.