رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام از هزینه اعتباری بالغ بر 12 هزار میلیارد ریال در شبکه های فرعی آبیاری عین خوش، فکه و دشت عباس دهلران خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سید اسکندر صیدایی در بازدید از اراضی کشاورزی و شبکه های آبیاری دهلران با اشاره به جایگاه ویژه شهرستان دهلران در استان و بسترهای توسعه ای، منابع آب و خاک و اراضی مستعد کشاورزی و سرمایه های انسانی این شهرستان مرزی گفت: با توجه به این موضوعات باید برنامه ریزی مناسبی در جهت توسعه بیشتر شهرستان انجام شود. 

صیدایی به سرمایه گذاری های دولت در شبکه های عین خوش، فکه و دشت عباس اشاره کرد و افزود: بیش 12هزار میلیارد ریال در این بخش بکار گرفته شده و شبکه های اصلی منابع آب شهرستان تکمیل شده که منجر به تحول کشاورزی منطقه می شود.

وی اضافه کرد: جهاد کشاورزی نیز در شبکه های 2 و سه و چهار فعالیت خود را در فازهای مختلف پروژه های این شهرستان و آبرسانی به اراضی در حال اجرا دارد.

صیدایی ابراز امیدواری کرد با تزریق منابع مالی خوبی که در سطح ملی و استانی برای این پروژه های پیش بینی شده شاهد عملیاتی شدن و اثرگذاری این پروژه ها در شهرستان و استان باشیم.

 
انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.