قزوین ؛

برگزاری اختتامیه جشنواره‌های سرودهای حماسی و شعر بسیج در قزوین

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان قزوین گفت: همزمان با فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر اختتامیه جشنواره‌‌های سرودهای حماسی و انقلاب و شعر بسیج در استان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛محمد امیری‌مقدم  اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی این سازمان برنامه‌هایی را در نظر گرفته است که از جمله آن‌ها می‌توان به برگزاری اختتامیه جشنواره سرودهای حماسی و انقلابی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه مراسم اختتامیه جشنواره سرودهای حماسی و انقلابی در تاریخ 14 بهمن‌ماه جاری ساعت 18 تا 20 عصر در سالن کتابخانه امام خمینی برگزار می‌شود، افزود: فراخوان این جشنواره از هفته دفاع مقدس آغاز و گروه‌هایی نیز شرکت کردند؛ داوری این جشنواره نیز صورت گرفته است که از گروه‌های برتر در این مراسم تجلیل می‌شود.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان قزوین خاطرنشان کرد: همچنین در دهه فجر از تولیدات این سازمان که در زمینه‌های سرود و نماهنگ است در همایش سرودهای حماسی رونمایی می‌شود.

امیری‌مقدم برگزاری مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره شعر بسیج در دهه فجر را از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج هنرمندان در دهه فجر عنوان کرد و ادامه داد: این مراسم در تاریخ 20 بهمن‌ماه ساعت 18 تا 20 عصر در تالار قلم سالن کتابخانه امام خمینی قزوین برگزار شده و از نفرات برتر و برگزیده در این همایش نیز تجلیل می‌شود.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان قزوین دیدار با خانواده معزز شهدا را از دیگر برنامه‌های این سازمان برشمرد و بیان کرد: چند محفل شعر در خصوص دفاع مقدس نیز در شهرستان‌های این استان از جمله تاکستان، بویین‌زهرا، اقبالیه، محمودآباد، آبیک و قزوین در دهه فجر برگزار می‌شود.

این مسئول یادآور شد: نمایشگاه‌های عکس در حوزه هنری و نمایشگاه عفاف و حجاب در نگارخانه استاد محصص در دهه فجر از سوی سازمان بسیج هنرمندان برپا می‌شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.