اراک؛

ارامنه اراکی به استقبال فجر انقلاب اسلامی می روند

مسئول کمیته اقلیت های دینی ستاد دهه فجر استان مرکزی گفت: بمناسبت گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ارامنه اراکی با تدارک ویژه برنامه هایی به استقبال این ایام تاریخ ساز خواهند رفت.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ، وارطان بغسیان اظهار کرد: ارامنه اراک، ضمن برگزاری مراسم دعا و نیایش در کلیسای مسروپ اراک، بانواختن زنگ ناقوس کلیسا در ساعت 9:33 صبح روز دوازدهم بهمن، سالروز ورود تاریخی و پیروزمندانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را به کشور گرامی خواهند داشت.

وی افزود: جمعی از اقلیت‌های دینی به‌مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور در گلزار شهدا، قبور مطهر شهدای گرانقدر دفاع مقدس را گلباران کرده و با حضور در بیت تاریخی حضرت امام خمینی(ره) در خمین به ساحت مقدس آن امام راحل ادای احترام می‌کنند.

وارطان بغسیان، دهه فجر را یادآور ایثار و سلحشوری های زنان و مردان ایرانی در مبارزه با حکومت شاهنشاهی دانست و اظهار داشت: جمعیت ارامنه ایران همواره پس از پیروزی انقلاب اسلامی در صحنه های مختلف از آرمانها و ارزشهای انقلاب پشتیبانی و در هشت سال دفاع مقدس نیز شهدایی را در دفاع از این مرز و بوم تقدیم کشور کرده اند. 

رئیس شورای خلیفه‌گری ارامنه اراک، اهدای خون جمعی از ارامنه و نمایندگان کمیته اقلیت‌های دینی، عیادت از معلولان و سالمندان و اهدای هدایا به آنان، همراهی با نمایندگان شورای خلیفه‌گری ارامنه تهران برای حضور در مرقد امام راحل و نثار تاج گل و ادای احترام به ایشان و شرکت در مراسم راهپیمایی با شکوه 22بهمن را از دیگر برنامه‌های کمیته اقلیت‌های دینی ستاد دهه فجر استان اعلام کرد .

انتهای پیام/ب
برچسب ها: ارامنه ، استقبال ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.