ملی پوش قایقرانی گفت:مشکل دستم بسیار حادتر است و در درجه اول به فکر آن هستم اما اگر بهبودی حاصل شود با این وضعیت نامناسب به اردو نمی‌آیم.

آرزو حکیمی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص نارضایتی از مربی تیم بانوان آبهای آرام اظهار کرد:در حال حاضر مصدومیت دستم را دارم ولی اگر الان در اردو نیستم به خاطر دستم تنها نیست من از همه امکانات اردو راضی نیستم و این موضوع به این خاطر است که شرایط اردو مناسب نیست.
 
وی افزود: زمانی که من می گذارم و برای حضور در اردو می روم ارزش دارد بنابراین اگر شرایط به این شکل باقی باشد ترجیح می دهم با مربی خارجی به تمرینات بپردازم و یا اسپانسر بگیرم و خارج از کشور تمرینات را ادامه دهم.
 
حکیمی در ادامه تصریح کرد:مذاکراتی در این خصوص با رئیس فدراسیون داشته‌ام و این قول را داده‌اند که پس از برگزاری مسابقات قهرمانی آسیای رشته روئینگ به این برنامه رسیدگی کنند و این را خواسته طبیعی خودمان می دانیم زیرا باید به نتیجه برسیم.
 
وی در خصوص سابقه مربیگری سیما عروجی بیان کرد:سرمربی تیم نایب رئیس بانوان(‌امید شقاقی) است و مربی تیم متاسفانه سابقه مربیگری ندارد و کسی که می خواهد مربی تیم بزرگسالان باشد باید فوت و فن مربیگری را بلد باشد.
 
این کار ارزش مربیگری را هم کم می‌کند زیرا همه پاروزنان فکر می کنند ما هم می توانیم برویم و مربی شویم.
 
حکیمی در ادامه تاکید کرد:البته من مشکل حادتری دارم و الان مشکل دستم مهمتر از این است اما اگر دستم بهبود بیابد هم با این وضعیت  بر سر تمرینات نمی‌آمدم و یا می رفتم به لهستان برای ادامه تمرینات و یا ورزشم را فعلا کنار می گذاشتم تا شرایط بهتر شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار