استاندار خراسان رضوی در سفر به تربت جام گفت: بهره برداری ازمجتمع فرش دستباف صالح آباد،رتبه ی استان را از سوم به شانزدهم در کشور ارتقا داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از مشهد، علی رضا رشیدیان در حاشیه ی این مراسم افزود: موضوع اشتغال همواره یکی از دغدغه های مسئولان است و دولت یازدهم اقدامات گسترده ای در این حوزه انجام داده است.

وی اظهار کرد: با همکاری مطلوب دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی در خراسان رضوی نرخ بیکاری استان از 14.2 درصد در فصل تابستان به 10.8 درصد در فصل پاییز کاهش یافت.

رشیدیان تاکید کرد: برای تداوم این روند، دستگاه های اجرایی باید از بخش تولید و پروژه های اشتغال زای بخش خصوصی حمایت کنند و سیستم بانکی نیز برای تامین سرمایه در گردش و نقدینگی صنعت گران و کارآفرینان همکاری بیشتری داشته باشد.

وی گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا رونق اقتصادی پسا برجام در راستای اهداف اقتصادی دولت و مبتنی بر سیاست های اقتصاد مقاومتی باشد.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: توجه به اشتغال پایدار در روستاها و نقاط کم برخوردار، یکی دیگر از اولویت های دولت است که شاهد این مدعا اجرای طرح های اقتصادی مشارکتی و ایجاد شرکت های تعاونی توسعه می باشد.

این مجتمع در سه شیف کاری با اشتغال مستقیم بیش از 100 نفر با هدف حذف دلالان ، آغاز به کار کرده است.

انتهای پیام/پ




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.