فرماندار بیرجند: در دهه فجر امسال 95 پروژه شهری و روستایی با هزینه کرد 355 میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از بیرجند؛ ناصری در جلسه گرامیداشت دهه فجر افزود: از این تعداد 47 پروژه روستایی با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال و 48 پروژه شهری با اعتباری بالغ بر 294 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

وی گفت: جهاد کشاورزی با 21 پروژه بیشترین طرح های قابل افتتاح را با اعتبار 81 میلیارد ریال دارد.

وی افزود: بخشداری مرکزی با هشت طرح، شهرداری بیرجند با 9 طرح، نوسازی مدارس با هشت طرح و راه و شهرسازی با شش طرح در رتبه بعدی تعداد پروژه های قابل افتتاح قرار دارند.

فرماندار بیرجند افتتاح خانه بهداشت در روستای دستگرد، بهسازی و ساخت دبستان 12 کلاسه در مهرشهر، احداث و آسفالت سه راه روستایی، افتتاح سالن تطهیر معراج، بهسازی سلف سرویس دانشگاه، تامین روشنایی مسکن مهر را دیگر پروژه های قابل افتتاح در شهرستان اعلام کرد.

ناصری اظهار کرد: با افتتاح سه واحد سرمایه گذاری کارخانه لبنی، بسته بندی خشکبار و تولید اسکلت بندی فلزی برای 100 نفر اشتغال پایدار ایجاد می شود.

وی به برگزاری باشکوه و مناسب مراسم گرامی داشت دهه مبارک فجر تاکید کرد و خاطر نشان کرد: برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم و حضور در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن ماه، سبب تقویت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رشد آموزه های انقلابی به نسل جوان می شود.

وی با بیان اینکه ستاد دهه فجر این شهرستان در قالب 22 کمیته فعال شده است، تصریح کرد:اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، ورزشی و هنری و برگزاری آیین ها و جشن های ایام الله دهه فجر با مشارکت و محوریت اقشار مختلف مردم قابل انجام است.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.