رئیس اداره فنی و حرفه ای و کار دانش آموزش و پرورش استان کرمان از برگزاری مسابقات علمی و عملی ویژه هنر جویان رشته های فنی حرفه ای و مسابقات علمی کاربردی ویژه هنرجویان رشته های کار دانش خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حمید سعیدی گفت: این مسابقات در راستای ارتقاء سطح کیفی آموزش های علمی و عملی هنرجویان ، ارزیابی کیفیت آموزش های تخصصی اعم از نظری و کارگاهی، ایجاد انگیزه لازم برای جذب و هدایت استعداد ها ، خلاقیت ها و توانمندی هنرجویان در یک رقابت سالم و سازنده برگزار می شود.

وی افزود: مسابقات استانی علمی و عملی ویژه هنر جویان رشته فنی حرفه ای و مسابقات علمی کاربردی ویژه هنر جویان رشته کار دانش در بهمن و اسفند امسال در استان کرمان برگزار می شود.

سعیدی با اشاره به اینکه هنر جویان برتر مسابقات استانی به مرحله کشوری راه می یابند تصریح کرد: مسابقات کشوری علمی عملی رشته های فنی و حرفه ای در اردیهشت سال 95 در استان کردستان برگزار می شود.

سعیدی یادآور شد: مسابقات علمی کاربردی ویژه هنر جویان رشته های کار دانش به میزبانی استان خراسان رضوی در تابستان 95 برگزار می شود.

انتهای پیامگ/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.