معاون رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان: با جریانات معاند و فتنه جو که قصد تحریف فضای حقیقی انتخابات را داشته باشند برخورد قاطع خواهد شد.

به گزارش حوزه استان های گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، معاون رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: از مدت‌ها قبل جریانات معاند و فتنه جو سیاست تحریف فضای حقیقی انتخابات و کمرنگ کردن شور انتخاباتی مردم شریف ایران را در دستور کار خود قرار داده اند، خیالی که بطور قطع با مشارکت باشکوه اقشار مردم، گروه‌های اجتماعی و نهادهای حاکمیتی قطعا به یاس و ناکامی مبدل خواهد شد.

محمدعلی حمیدیان افزود: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر اندیشه‌های متعالی اسلام یکی از مترقی‌ترین قوانین حاکمیتی در سرتاسر عالم محسوب شده و به خوبی ابعاد سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی در آن لحاظ شده است.

حمیدیان راه اندازی شورای پیشگیری از وقوع جرم در هر شهرستان را مصداق عینیت بخشیدن به اصل 156قانون اساسی دانسته و افزود: تنها با همگرایی بین سازمان‌های متولی در حوزه پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی و پیاده‌سازی یک نقشه جامع پیشگیرانه با مختصات بومی ومحلی می‌توان بر فرآیند ازدیاد جرائم و آسیب‌های اجتماعی توفیق یافت.

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.