پاشایی: برای سه امتیاز به میدان می رویم/ در حد بضاعتمان بازیکنان خوبی جذب کردیم

مربی تیم فوتبال راه آهن در کنفرانس خبری پیش از بازی با تراکتور به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

پاشایی: برای سه امتیاز به میدان می رویم/ در حد بضاعتمان بازیکنان خوبی جذب کردیمبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،حسین پاشایی مربی تیم راه آهن در جمع خبرنگاران گفت: فردا بازی بسیار مهمی با تیم تراکتورسازی داریم، این تیم کادر فنی خیلی خوبی دارد و ما در طول تعطیلات نقاط قوت و ضعف آنها را بررسی کردیم قطعا فردا برای کسب حداکثر امتیاز به میدان خواهیم رفت و امیدواریم به  این مهم دست پیدا کنیم.
 
وی درباره شرایط نامساعد تیم راه آهن در جدول رده بندی افزود: بنده و همکارانم در کادر فنی،نکات مهم را به بهترین نحو به بازیکنان ارائه می کنیم و نگرانی از این بابت وجود ندارد اما در نقل و انتقالات نیم فصل، متاسفانه تعدادی از بازیکنان مد نظر ما به تیم های دیگر و حتی لیگ دسته اول پیوستند. با این وجود در حد توانی که داشتیم بازیکنان خوبی جذب کردیم و به امید خدا با همین نفرات، تیم را سر و سامان می دهیم.
 
مربی لوکوموتیورانان در خصوص جدایی قریب الوقوع میلاد محمدی از این تیم تصریح کرد: بدون شک میلاد یکی از موثرترین بازیکنان تیم ما بود اما به دلیل پیشنهاد تیم روسی،در حال حاضر به کشور روسیه رفته تا در تست‌های پزشکی شرکت کند. پس از تصمیمات مدیرعامل، وضعیت نهایی این بازیکنان روشن می شود البته پروژه لژیونر شدن میلاد محمدی از تابستان امسال کلید خورد و زمانی که با یک تیم اتریشی تمرین و در یک بازی دوستانه شرکت کرد، مورد توجه تیم های اروپایی قرار گرفت.
 
وی در ارتباط با شایعات مبنی بر پیشنهاد خارجی برای مهرداد محمدی گفت: چنین مسئله ای صحت ندارد و ما برای مهرداد پیشنهادی دریافت نکرده ایم.
 
پاشایی در خصوص غایبان راه آهن در دیدار فردا افزود:حمید دیو سالار تنها غایب ما خواهد بود که به دلیل محرومیت بازی فردا را از دست داده است در ضمن هیچ کدام از بازیکنان ما خوشبختانه مصدوم نیست.
 
مربی و پیشکسوت تیم راه آهن درباره مشکلات مالی باشگاه خاطر نشان کرد: همه باشگاه ها، کم یا زیاد، با این مشکلات مواجه هستند اما با حمایت های شرکت یزدان و شخص آقای کیانیان، امیدوار به حل مشکل و ادامه روند خوب تیم هستیم.
 
وی همچنین دوباره شرایط زمین چمن ورزشگاه شهر قدس افزود: این زمین از وضعیت مساعدی برخوردار نیست اما دیدار فردای ما با تراکتور در همین ورزشگاه برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: پاشایی ، راه آهن ، امید خدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار