دبیر کل حزب مردم سالاری گفت: مجلس آینده می تواند ریل گذاری برای بهبود شرایط کند.

شورای نگهبان در بررسی صلاحیت‌ها سخت‌گیری نکند
به گزارش خبرنگار انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی کواکبیان دبیر کل حزب مردم سالاری صبح امروز در چهاردهمین کنگره تشکل متبوع‌اش اظهار داشت: شورای نگهبان اصرار دارد که حتما صلاحیت کاندیداها را احراز کند که این مشکل است. ما می گوییم شما ثابت کنید که این داوطلبان صلاحیت ندارند.

وی با اشاره به موضوع رد صلاحیت ها گفت: ما نهایت تلاشمان را می‌کنیم که این وضعیت در چند روز آتی برگردد. اگر قرار است وضعیت معیشتی مردم تغییر کند و عده‌ای از نمایندگان نگویند مثلا فردا ساعت 4 در مقابل سفارت انگلستان تجمع می‌کنیم و همچنین وزیر خارجه ما مجبور نشود به خاطر این اظهارات آنها عذر خواهی کند همه باید به پای صندوق های رای بیاییم.

کواکبیان با بیان اینکه باید مجلس را خانه‌تکانی کنیم گفت: شاید هدف این رد صلاحیت ها این باشد که مردم کمتر شرکت کنند. ما نی‌خواهیم هدف مولایمان مقام معظم رهبری تحقق یابد.

وی تصریح کرد: ما ساکت نخواهیم نشست. ما عنصر سیاست‌ورزی هستیم که اگر قرار بود خاموش بمانیم در این چند سال نیز سکوت می کردیم.
دبیر کل حزب مردم سالاری اظهار داشت: ما دلمان برای نظام می سوزد و می‌خواهیم نابسامنی ها سامان یابد نمی‌خواهیم اوضاع اقتصادی به گونه ای باشد که یک جوان برای ما نامه بنویسد و بگوید من لیسانس و فوق لیسانس دارم اما دستم به سفره پدرم نمی‌رود، ما طاقت نداریم که جوان از بیکاری بنالد.

انتهای پیام/
برچسب ها: شورا ، کواکبیان ، صلاحیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.