مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی کشور با بیان اینکه هدررفت تلفات رانندگی با بودجه عمرانی سه سال کشور برابری می کند، آموزش را مهمترین حلال مشکلات جامعه برشمرد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از مشهد، مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران در اختتامیه فاز نخست دوره آموزشی «هنگام خواب آلودگی رانندگی نکنیم» گفت: آموزش از راهکارهای کم خرج و کم هزینه ای است که می تواند مشکلات موجود را رفع کند.

ابراهیم رضایی بابادی با بیان اینکه هر چه اتوبانهای بیشتری ساختیم، آمار حوادث هم رو به فزونی نهاد، افزود: مهمترین مشکل ما در کشور عدم آموزش در همه ابعاد است و اگر دوره های آموزشی در سطوح مختلف و برای اقشار مختلف در سطح گسترده برگزار شود، بسیاری از مشکلات که از ناآگاهی و بی اطلاعی بوجود می آید برطرف خواهد شد.

وی تاکید کرد: بودجه هدر رفت تلفات رانندگی برابر با بودجه عمرانی کشور در سه سال پیاپی است و اگر این مساله برای مسئولان کشوری مطرح شود و مقام معظم رهبری و رئیس جمهور با تاکید نسبت به آن هشدار دهند و توجه دیگر مسئولان را به این موضوع مهم جلب نمایند.

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران همچنین خواستار انعکاس مساله ایمنی و لزوم توجه به تامین آن در پیام نوروزی مقام معظم رهبری شد.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.