پیشکسوت دو و میدانی کشورمان گفت: احسان حدادی مدالش را در رقابت‌های المپیک تکرار کند.

تیمور غیاثی قهرمان و رکوددار پرش آسیا در گفتگو خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در حال حاضر 54 سال دارم و به مدت 20 سال عضو تیم ملی دو و میدانی بودم و علاوه بر آن مدتی هم در کادر فنی تیم ملی حضور داشتم و با عنوان‌های مدیر تیم‌های ملی، دبیر فدراسیون و سرمربی تیم ملی دو و میدانی به جوانان خدمت کرده‌ام.
 
وی در خصوص افتخارات ورزشی‌اش هم گفت: ده‌ها مدال جهانی و آسیایی ،شش مدال طلایی مسابقات  جهانی در  کارنامه دارم.
 
پیشکسوت دو و میدانی کشورمان درخصوص المپیکی‌های این دوره بیان کرد: همیشه ورزشکاران ایران و با غیرت زیادی که دارند همیشه تلاش کرده‌اند تا بهترین باشند.امیدوارم احسان حدادی که سال‌ها به عنوان مربی و هماهنگ کننده در کنارش بودم بتواند موفق باشد و مدال کسب کند.
 
وی در ادامه افزود: دو و میدانی حالا جهانی است و این فدراسیون درسطح آسیا همواره مدال آور بوده و دارای جایگاه ثابتی در رنکینگ جهانی است امیدوارم با توجهی که به این رشته می‌شود بتواند درآینده موفق‌تر باشد.
 
غیاثی که خود از کارمندان بازنشسته شهرداری تهران است درخصوص المپیادی که برای بازنشستگان این سازمان برگزار می‌شود گفت: مسابقات و المپیادی‌های ورزشی باعث ایجاد انگیزه در  کارمندان بازنشسته می‌شود و ساکن بودن و خطر را از آن ها دور می‌کند.
 
انتهای پیام/  

برچسب ها: غیاثی ، دو و میدانی ، حدادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار