تالانک: برای موفقیت در مسابقات به مربی بهتری نیاز داریم

ملی پوش قایقرانی آب‌های آرام گفت: اگر با این مربی که تجربه ندارد پیش برویم دور موفقیت در مسابقات آسیایی را باید خط بکشیم.

نادیا تالانک در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص علل نارضایتی از مربی اظهار کرد: این نارضایتی پاروزنان از سال گذشته شکل گرفت ما بهمن سال پیش اعتراض کردیم و مقرر شد مربی با تجربه‌تری را برای رشته کانو بیاورند مخصوصا در این رشته که نوپا است و احتیاج به تجربیات بیشتری دارد.

وی افزود: زمان تست‌گیری من سوم شدم و مقرر شد از بین چهار نفر اول به اردو بیایند اما در چند ماه از لحاظ تمرینی و اردویی همه ناراضی بودند و امسال تصمیم گرفتیم که نارضایتی خود را اعلام کنیم و در اردو حاضر نشویم زیرا اگر با این وضع پیش برویم مسابقات آسیایی سال آتی هم شانسی نخواهیم داشت.

تالانک در ادامه کرد: سیما عروجی سال گذشته کاپ گرفت و در پایگاه‌ها فعالیت می‌کرد و کم کم ملی شد ولی تجربه کافی را نداشته و امسال در کلاس مربیگری درجه سه شرکت داشت که ناگهان به عنوان مربی بین‌المللی معرفی شد برای همین او فاقد تجربه و سابقه کافی است.

وی یادآور شد: امیر شقاقی در مصاحبه‌ای که انجام داده است گفتند من اخراج شدم در صورتیکه اردیبهشت ماه قرار بود مربی باشم و دیگر ورزشکار نباشم.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم جلسه‌ای بگذارند در جلسه‌ای صحبت کنیم تا به نتیجه مفیدی برسیم زیرا امیر شقاقی در مورد همه ما اشتباه صحبت کردند در صورتیکه به خاطر تمرینات به این مربی فاطمه کرمجانی دچار آسیب دیدگی زانو شد و شیما داناپور با یک حرکت اشتباه کمر،دیسک کمر گرفت در هر صورت اگر این جریان برطرف نشود ما در شهر خودمان به ادامه تمرینات با مربی سال‌های گذشته خواهیم کرد.

تالانک بیان کرد: من کرمانشاهی هستم و در شهر خودمان آبی برای تمرین نیست تنها یک دریاچه شهربازی است که 200متر هم مسافت ندارد اما حاضرم آنجا تمریناتم را ادامه دهم.

وی در خصوص اینکه رفتارهای سیما عروجی باعث ضربه دیدن روحیه پاروزنان شده تاکید کرد: مربی بین بچه‌ها تبعیض قائل می‌شود و با حرف و رفتارهایش در روحیه پاروزنان تاثیرگذار است و اگر این موضوع را به او می‌گفتیم قبول نمی‌کرد حتی هنگامی که به علت تمرینات اشتباه او دچار آسیب دیدگی شدیم می‌گفت دروغ می‌گویید و قبول نمی‌کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار