امام جمعه خرم آبادگفت:دهه فجرسرآغاز حاکمیت اسلام وپایان حاکمیت 2 هزارو500ساله ستم شاهی است.

دهه فجر سرآغاز حاکمیت اسلام استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی درجمع نمازگزاران درمصلای الغدیربا تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر،استقلال، قطع وابستگی ملت ایران به شرق و غرب ،عزت ،عظمت واقتدار را از دستاوردهای انقلاب اسلامی ملت ایران به رهبری امام خمینی ره دانست.

نماینده ولی فقیه درلرستان گفت:دهه فجربهترین زمان برای معرفی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی وانتقال ارزشهای این انقلاب تاریخ ساز به نوجوان و جوان جامعه است .

حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی ، پیروی ازولایت و رهبری، حضورمنسجم درتمام صحنه ها را راز اقتدارنظام جمهوری اسلامی دانست وافزود:یکی از جلوه های حضور مردم ،انتخابات است.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اهمیت انتخابات 7 اسفند گفت:مردم باید با آگاهی و بصیرت دوسنگرمهم و کلیدی نظام را به افراد شایسته واصلح بسپارند. 

حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی به پیام مقام معظم رهبری به اجلاس سراسری نمازاشاره کرد و گفت:برماست که با همکاری وتعامل در جهت توسعه و ترویج فرهنگ نماز تلاش کنیم.

نماینده ولی فقیه با اشاره به سفراخیر رئیس جمهور به ایتالیا و فرانسه گفت:برقراری روابط با این کشورها می بایست برپایه تقویت تولید داخلی واقتصاد مقاومتی باشد .

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.