ملت مسلمان ایران این افتخار را پیدا کردند که در این خطه پرچم عزت و افتخار دین را برافراشته کنند .

بدانیم انقلاب ما ادامه داردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در خطبه های امروز نماز جمعه با بیان اینکه این انقلاب اسلامی است و همه مسلمانان جهان منتظر انقلاب ما هستند گفت : مسیحیان و پیروان مکتب های گذشته مشتاق اند که انقلاب ما را بشنوند و بشناسند و در آینده به انقلاب ما خواهند پیوست.

 امام جمعه قزوین با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی دارای ریشه قرانی ست گفت :انقلاب ما وعده الهی بودو نصرت الهی باعث شد این انقلاب به پیروزی برسد

نماینده ولی فقیه با اشاره به دهه مبارک دهه فجر گفت:یکی از عوامل اساسی پیدایش انقلاب وحدت کلمه بود و همین وحدت مهم ترین عامل بقا و استمرار نظام است.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی همچنین با  اشاره به انتخابات گفت:از اقدامات مدبرانه ، دلسوزانه و پر زحمت شورای نگهبان قدرانی میکنیم که با توجه به فشاررسانه های بیگانه و قضاوت های بی حساب داخلی  کارشان را خوب انجام دادند  .

امام جمعه قزوین با بیان اینکه نداها (روزنامه ها و رسانه ها)و نجواها ی(جلسه های خلوت و پشت صحنه ) گوناگونی برخاسته است افزود:باید بدانیم که هر ندا و نجوایی که نتیجه اش تضعیف نظام، تضعیف رهبری تضعیف شورای نگهبان باشد این نجواها و نداها از شیطان به زبان یک آدم نماست و باید مراقب بود مبادا نجواها و نداها روی مردم تاثیر منفی بگذارد.

نماینده ولی فقیه با اشاره به اینکه بیست و چهارمین اجلاسیه نماز با شکوه برگزار شد خاطر نشان کرد:سه نکته در پیام مقام معظم رهبری در اجلاسیه حائز اهمیت است که همه باید به مسئله نماز اهمیت و آن را ترویج دهیم و از روی عادت نماز نخوانیم.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.