تیم فوتبال استقلال خوزستان در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر مقابل فولاد تن به شکست داد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان پس از تعطیلات لیگ برتر و در چارچوب هفته هجدهم  2 تیم استقلال و فولاد خوزستان به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان شاگردان اسکوچیچ موفق شدند با پیروزی یک بر صفر از زمین خارج شوند اما نکته قابل توجه تیم ویسی آن است که آن ها در 2 دیدار گذشته شان شکست خوردند و فرصت صدرنشینی را از دست دادند.
 
همچنین مهم ترین نکته در تیم آبی های خوزستان آن است که آن ها در نیم فصل نخست لیگ پانزدهم تنها یک شکست خوردند اما در 3 دیدار نیم فصل دوم متحمل 2 شکست شدند و رکوردهای قبلی خود را شکستند.

نخستین بازی رسمی خریدهای استقلال در نیم فصل

امید سینگ و فیلیپه برتولدو دوسانتوس خریدهای جدید استقلال خوزستان در فصل نقل و انتقالات در چارچوب هفته هجدهم لیگ بدتر نخستین دیدارهای رسمی خود را انجام دادند که با شکست این تیم همراه بود.

فیلیپه برتولدو که اهل تیمور شرقی است و  اصالتی برزیلی دارد در دقیقه 62 به جای علی اصغر عاشوری به میدان آمد و نتوانست از شکست تیمش جلوگیری کند و سینگ هم که از سیاه جامگان به جمع شاگردان ویسی اضافه شده بود در دقیقه 72 به جای روح الله سیف اللهی به زمین بازی آمد تا نخستین بازی رسمی خود برای استقلال خوزستان انجام دهد.

نخستین شکست استقلال در خانه

استقلال خوزستان در حالی در هفته هجدهم برابر فولاد شکست خورد که این نخستین باخت فصل شاگردان ویسی در اهواز بود.

 آنها در اهواز به تیمی  شکست ناپذیر  تبدیل شده بودند و انتطار می رفت بتوانند این روند را نیز در هفته های آتی ادامه دهند که  با شوت ماتیاس چاگو هافبک کامرونی فولاد و اشتباه فرناندو خسوس بهترین دروازه بان لیگ طلسم شکست ناپذیری شان در ورزشگاه غدیر شکسته شد.

ویسی امیدوار است تا تیمش پس از دومین شکست پیاپی به روزهای اوجش بازگردد و روند رو به رشدی که در ابتدای فصل داشت را تکرار کند.

همچنین این نکته را باید اظهار کرد که آبی های خوزستان در این فصل متحمل 3 شکست شدند که باخت های این تیم برابر سپاهان در اصفهان ، پرسپولیس در تهران و فولاد خوزستان در ورزشگاه غدیر است.

استقلال چوپله پوبله شد

با شکست یک بر صفر شاگردان ویسی مقابل تیم فولاد خوزستان ، این تیم برای پنجمین بار در 6 بازی گذشته متحمل شکست شد و رکورد قبلی خود مقابل فولاد را شکست.

همچنین این نکته را باید اظهار کرد که تنها پیروزی شاگردان پپ وطنی مقابل همشهری شان به جمعه 23 مرداد بر می گردد که در چارچوب هفته سوم لیگ برتر، آبی های خوزستان موفق شدند با نتیجه 2 بر صفر از سد فولاد در شهرآورد اهواز بگذرند.

آن دیدار نخستین و اخرین پیروزی استقلال خوزستان مقابل فولاد در لیگ برتر بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار