یگان های شناور سطحی نیروی دریایی ارتش به صورت همزمان با پرتاب موشک های سطح به سطح 'کروز نور' اقدام به انهدام اهداف از پیش تعیین شده کرده و با موفقیت این ماموریت را به انجام رساندند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از زاهدان،سخنگوی رزمایش بزرگ دریایی ولایت 94 گفت : یگان های شناور سطحی نیروی دریایی ارتش به صورت همزمان با پرتاب موشک های سطح به سطح 'کروز نور' اقدام به انهدام اهداف از پیش تعیین شده کرده و با موفقیت این ماموریت را به انجام رساندند.

موسوی ادامه داد: همچنین در این مرحله از رزمایش نمایش قدرت بزرگ دریایی ولایت 94 موشک های نور که اخیرا پس از ارتقاء دقت و برد به این نیرو تحویل شده اند از ساحل به سمت اهداف از پیش تعیین شده پرتاب و با موفقیت به اهداف مورد نظر اصابت کردند.

وی عنوان کرد :یگان های شناور دریایی ارتش که در منطقه عمومی رزمایش مستقر شده اند به منظور انهدام اهداف سطحی و هوایی دشمن فرضی اقدام به تیراندازی با توپ ها و سلاح های ضدهوایی موجود در این یگان ها کردند.

معاون عملیات نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: به رغم اقدامات الکترونیکی دشمن علیه سامانه های موشکی نیروی دریایی ارتش، هیچ خللی در پرتاب موشک های پیش بینی شده وارد نیامده و تمامی این پرتاب ها بصورت کاملا موفقیت آمیز انجام شد.

موشک نور با برد نزدیک به 150 کیلومتر و دقت اصابت، سرعت مناسب، کشف هدف به خوبی و قدرت سر جنگنده ، حاصل دانش جوانان توانمند ایران اسلامی است.

انتهای پیام/پ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.