پليس شهرستان نيشابور طی سه عمليات با انهدام باند حرفه ای قاچاق بيش از 107 کيلوگرم هروئين کشف کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ فرمانده انتظامی شهرستان نيشابور گفت: با دريافت خبري مبني بر فعاليت گسترده باند قاچاق مواد مخدر موضوع به صورت ويژه در دستور کار تيمي از ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهي قرار گرفت.

سرهنگ سيد حسن حسيني افزود: تيم اطلاعات و عمليات مبارزه با مواد مخدر با يک سري تحقيقات گسترده پليسي از بارگيري محموله مواد مخدر با يك دستگاه کاميون از يک استان مرزي و جابجايي آن به شهر نيشابور مطلع شدند.

وي گفت: با شناسايي کاميون دو تيم از ماموران با تجربه در ابتداي ورودي شهرستان مستقر و خودرو را با استفاده از علائم هشدار دهنده متوقف و آن را براي بازرسي به مقر انتظامي منتقل کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور اظهار داشت: ماموران در بازرسي از بار کاميون مقدار تقريبي 35 کيلو 590 گرم مواد مخدر از نوع هروئين که به صورت ماهرانه اي جاساز شده بود را کشف کردند.

سرهنگ سيد حسن حسيني خاطر نشان کرد: در بازجويي هاي به عمل آمده از راننده و سرنشين خودرو مشخص شد فرد ديگري نيز با اين آنها همکاري دارد.

وي گفت: با اطلاعات به دست آمده، تيم رسيدگي کننده پرونده پس از هماهنگي قضايي همدست آنها را در يکي از شهرهاي مجاور دستگير و در بازرسي از مخفيگاهش تعداد 10 بسته مواد مخدر از نوع هروئين به وزن تقريبي 17 کيلو 580 گرم کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور افزود: در ادامه تحقيقات پليسي ماموران اين فرماندهي با پشتيباني اطلاعاتي پليس مبارزه با مواد مخدر استان يکي ديگر از اعضاي اين باند را در يکي از روستاهاي اطراف شهر نيشابور شناسايي کردند.

حسيني بيان کرد: در عمليات سوم نيز ضمن دستگيري سوداگر مرگ مقدار 48 کيلو و 83 گرم هروئين نيز کشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور افزود: در مجموع با انهدام اين باند پنج نفره قاچاق مواد افيوني مقدار تقريبي 107 کيلو و 380 گرم هروئين کشف و 4 دستگاه کاميون و سواري توقيف شد.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.