فینال رقابتهای جام جهانی یخ نوردی از دقایقی دیگر در ایتالیا آغاز می شود و کارنامه این مسابقات در سال جاری بسته می شود.

 به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مرحله پایانی رقابتهای جام جهانی و قهرمانی اروپای یخنوردی از دقایقی دیگر در شهر رابینتس ایتالیا آغاز خواهد شد و ورزشکاران حاضر در این مسابقات در دو گرایش لید و سرعت به دیواره یخی صعود خواهند کرد.

این گزارش ادامه می دهد: در مرحله آخر رقابتهای جهانی یخ نوردی 120 ورزشکار از 19 کشور دنیا مسابقه خواهند داد مصافی که از حساسیت بالائی برخوردار است ویخ نوردان کشورمان با قدر های این ورزش به رقابت خواهند پرداخت.

 یخنوردان ایرانی تاکنون در 3 مرحله از این مسابقات حضور داشتند و حاصل آن 2 نقره با ارزشمند در مرحله دوم که مدتی پیش در کره جنوبی  برگزار شد به دست اوردند و در مرحله سوم که هفته گذشته در شهر ساسیفی  سوییس انجام شد یخ نوردان کشورمان تا مرحله نیمه نهایی لید رفتند که این موضوع نشان می دهد که با وجود نوپا بودن این ورزش در کشورمان چقدر پیشرفت داشتیم و ورزشکاران این حوزه  میهنمان از چه پتانسیل بالائی برخوردارندو در اینده نه چندان دور جزو قهرمانان مطرح دنیا خواهند بود.

در پایان گزارش خاطر نشان می شود: در فبنال مسابقات جام جهانی یخ نوردی 8 ورزشکار از کشورمان شرکت دارند که محمدرضا صفدریان، زینب کبری موسوی، مجتبی ثقفی،  مسعود زینالی  شبنم اسدی،  سعید محمودی، مجتبی هاشمی و مهدی پهناور به عنوان سرپرست است .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار