مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری جشن‌های انقلاب در بقاع متبرکه شاخص استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حجت الاسلام سیدمحمدباقر حسینی اراکی گفت: برای برگزاری 13 برنامه در مجموعه اوقاف استان در دهه فجر امسال برنامه‌ریزی شده است.

حسینی‌اراکی آذین بندی بقاع متبرکه به همراه فضاسازی تبلیغاتی و پخش آواهای انقلابی، غبارروبی آیینی و عطرافشانی بقاع متبرکه و مزار شهدا، برگزاری جشن‌های انقلاب، برگزاری محافل انس با قرآن کریم در بقاع شاخص، برگزاری همایش یاوران وقف و انس با قرآن به همراه تجلیل از پیشکسوتان قرآنی، برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب وبرپایی ایستگاه‌های صلواتی در بقاع شاخص را از مهمترین برنامه‌های دهه فجر امسال عنوان کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه همچنین از افتتاح دو مسجد در روستاهای دره‌وزم شهرستان سنقروکلیایی و روستای چمه میانراهان در ایام دهه فجر امسال خبر داد و گفت: کار ساخت مسجد روستای چمه از هشت ماه گذشته آغاز شده است.

حسینی‌اراکی در ادامه اشاره ای هم به اعتبارات سال گذشته داشت و با بیان اینکه سال گذشته در مجموع 16 میلیارد تومان اعتبار داشتیم، گفت: با این میزان اعتبار 460 مسجد سطح استان مورد مساعدت قرار گرفت که 198 مسجد یا نیمه کاره بودند و یا کار ساخت آنها از پایه شروع شده است.

وی در ادامه اشاره ای هم به موقوفات استان داشت و با بیان اینکه سال گذشته در مجموع 73 وقف جدید به مجموعه موقوفات استان اضافه شد، گفت: میزان موقوفات پنج ساله اخیر با تمامی موقوفات استان از ابتدا برابری می‌کند.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.