در حالیکه گفته می‌شود احتمال بازی سوشا مکانی برای پرسپولیس صفر است اما معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس نظر دیگری در این خصوص دارد.

جمشیدی: سوشا مکانی مشکلی برای بازی ندارد

علی جمشیدی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: موضوع مجوز نداشتن سوشا مکانی باری بازی در تیم پرسپولیس صحت ندارد. مراجع قضایی و کمیته اخلاق هنوز حکمی درباره پرونده سوشا مکانی صادر نکردند. بر این اساس وی با تشخیص کادر فنی می‌تواند بازی کند.

جمشیدی در ادامه عنوان کرد: پرونده سوشا مکانی در مراجع قضایی باز است اما رای این پرونده در آینده صادر می‌شود. بنابراین سوشا مکانی مشکلی برای همراهی تیم پرسپولیس در بازیهای آتی ندارد.

وی بیان کرد: باشگاه پرسپولیس به تصمیم قوه قضائیه احترام می‌گذارد اما تاکنون قاضی پرونده و کمیته اخلاق رای صادر نکرده است بر این اساس سوشا  مکانی با تشخیص برانکو می‌تواند بازی کند.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در مورد جلسات متعدد طاهری با بازرس پرونده سوشا مکانی تصریح کرد: طاهری تمام تلاشش را انجام داد تا مشکل مکانی را حل کند و در نهایت هم موفق به این کار شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال به مسائل اخلاقی پرونده سوشا مکانی نباید ورود کنیم چرا که از محتوای این پرونده اطلاعی ندارم.

انتهای پیام/

برچسب ها: سوشا ، مکانی ، طاهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار