مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: با برنامه‌ریز‌های انجام شده پیست اسکی آلوارس برای حضور گردشگران و مسافران تابستانی تجهیز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ ایوب بهتاج اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اساسی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل تجهیز پیست اسکی آلوارس است که در این راستا امسال اقدامات خوب و قابل توجهی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه مسابقات اسکی روی برف کشوری در رده نوجوانان و جوانان بهمن ماه در پیست اسکی آلوارس سرعین برگزار می‌شود، افزود: برنامه‌ریزی منسجمی برای برگزاری این مسابقه کشوری در آلوارس سرعین انجام شده است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: پیست اسکی آلوارس یکی از مناطق بسیار مهم استان اردبیل برای برگزاری مسابقات اسکی است و این پیست می‌تواند میزبانی مسابقات ملی و حتی بین‌المللی را داشته باشد که نیاز است برای این امر مسئولان نیز همت والایی به کار گیرند.

بهتاج از برنامه‌ریزی برای مسابقات ملی و بین‌المللی اسکی روی برف در پیست اسکی آلوارس سرعین خبر داد و افزود: در این راستا رایزنی‌های بسیار مهمی انجام شده و انتظار می‌رود در سال‌های آینده میزبان مسابقات ورزشی بزرگ در اردبیل باشیم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه سومین جشنواره زمستانی در سرعین برگزار می‌شود انتظار می‌رود مسابقات پیست اسکی کشوری با حضور علاقه‌مندان زیادی در شهرستان سرعین برگزار شود چرا که این امر می‌تواند برای توسعه ورزش در اردبیل بسیار مهم باشد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.