اعتصاب تیم ملی بانوان قایقرانی تنها در صورتی شکسته می شود که فدراسیون خواسته های آن ها را برآورده کند.

شرط شکستن اعتصاب ملی پوشان قایقرانی
به گزارش حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  بانوان پاروزن آب های آرام دل خوشی از مربی خود ندارند و اعتراض آن ها به حضور وی در اردو به جایی رسیده که دست به اعتصاب زده اند و در تمرینات غیبت کردند.

آن ها دلیل اعتراض خود را تجربه کافی نداشتن مربی می دانند و معتقدند اگر با مربی با تجربه تمرین نکنند به نتایج دلخواه نخواهند رسید.

غلامرضا امینی، رئیس فدراسیون قایقرانی نظر دیگری دارد و معتقد است اسم غیبت چند نفر را نمی توان اعتصاب گذاشت، وی در این باره گفت: نظر من این است که اعتصابی صورت نگرفته است و اگر هم چند نفر از پاروزنان در اردو حضور ندارند دلیل بر اعتصاب نمی شود چون آرزو حکیمی مصدوم شده و تالانک هم درخواست مرخصی کرده است اما با بقیه پاروزنان اردوها را  ادامه می دهیم.

وی افزود: هر کس نظر شخصی خود را دارد اما نظر ما بر این است که سیما عروجی، مربی تیم خوب است و اگر کسی شکایتی دارد می تواند حضوری بیاید تا در این خصوص صحبت کنیم.

فرانک تالانک، ملی پوش قایقرانی با تایید خبر اعتصاب، در این باره گفت: سیما عروجی با تمام شخصیت خوبی که دارد به میزان اطلاعاتش برای مربی تیم بزرگسال قایقرانی کافی نیست و مقدر شده تا با رئیس فدراسیون مذاکره ای داشته باشیم.

وی افزود: البته صحبت نایب رئیس فدراسیون در رادیو دروغ بود انتظار چنین حرف هایی را از وی نداشتیم.

ملی پوشان قایقرانی شرط شکستن اعتصاب و بازگشت به اردو را تغییر مربی دانستند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار