تیم مهاباد به مقام قهرمانی سومین دوره مسابقات وزنه برداری استان آذربایجان غربی دست یافت.

 

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، این رقابتها که از صبح دیروز در سالن وزنه برداری مهاباد و با حضور تیمهایی از شهرهای ارومیه ، نقده ، خوی ، میا ندوآب و دو تیم از مهاباد آغاز شد ، با معرفی افراد و تیمهای برتر به کار خود پایان داد.

در پایان این دوره از مسابقات ،این افراد در اوزان مختلف موفق به کسب مقام اول شدند ؛ حسین مختاری از خوی در وزن پنجاه و شش کیلوگرم . ابراهیم بهروان از مهاباد در وزن شصت و دو کیلو گرم . خوشنام ابراهیمیان از مهاباد در وزن شصت و نه کیلوگرم . احمد احمدی نژاد از مهاباد در وزن هفتادو هفت کیلوگرم و با افزایش دو کیلوگرم به میزان رکورد آسیا. اکبر فرنگی از خوی در وزن نود و پنج کیلو گرم. علیرضا خوبران از مهاباد در وزن نود و چهار کیلو گرم . حجت هنرور از ارومیه در وزن صد وپنج کیلو گرم. سجاد فتاحی از مهاباد در وزن به اضافه صد وپنج کیلو گرم. در مجموع تیمی هم ، مهاباد با ششصد و چهل امتیاز اول شد ، ارومیه با پانصد و شصت و سه امتیاز مقام دوم را کسب کرد ، میاندوآب با پانصد و شصت و یک امتیاز ، به مقام سوم دست یافت و تیمهای خوی با پانصد و دوازده امتیاز و نقده با چهارصد و شصت و دو امتیاز هم رتبه های چهارم و پنجم را به دست آوردند.

گفتنی است ؛ سومین دوره مسابقات وزنه برداری استان آذربایجان غربی ، ورودی مسابقات کشوری بود که قرار است بیست و هفتم ماه جاری در شوشتر برگزار شود. در جلسه پایانی این مسابقات هم از طرف رئیس هیئت وزنه برداری استان ، آقای ابراهیمیان از مهاباد بعنوان مسئول کمیته مربیان هیئت وزنه برداری استان معرفی و انتصاب شد.


انتهای پیام/گ  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.