دیدار تیم های بارسلونا و اتلتیکو مادرید، امشب ساعت 18:30 از هفته 22 لالیگا، در نیوکمپ به میدان می روند و آردا توران مقابل تیم سابقش قرار می گیرد.

جنگ ستارگان با طعم کباب ترکی
به گزارش خبرنگار  حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان امشب در ورزشگاه نیوکمپ یک جدال بزرگ میان بارسلونا و اتلتیکو مادرید برگزار خواهد شد.

جدال این دو تیم در سال های اخیر حساسیت بالایی داشته و دیدار امشبشان هم جدا از حساسیت همیشگی، ‌از لحاظ امتیازی نیز حساسیت زیادی دارد.

هر دو تیم در لالیگا 48 امتیازی هستند و رتبه های اول و دوم جدول را در اختیار دارند. البته بارسلونا یک بازی را کمتر انجام داده است.

تاکتیک اتلتیکو مادرید در نیوکمپ همیشه دفاع و پیروزی بوده است. به احتمال زیاد، سیموئونه امشب هم تیمش را با تاکتیک دفاع و ضدحمله به بازی می فرستند تا بتواند پیروز شود. کاری که تیم او به خوبی آن را انجام می دهد و با توجه به مدافعان کند بارسلونا می تواند با این تاکتیک به نتیجه برسد.

پیش بینی تاکتیک بارسلونا نیز مانند پیش بینی تاکتیک اتلتیکو مادرید، سخت نیست.

تیم بارسلونا که در دیدار امشب همه بازیکنان خود را در اختیار دارد، با تکیه بر 3 فوق ستاره تیمشان در خط حمله (MSN) در دیدار امشب هم به میدان می روند و با تیکی تاکای خود به دنبال کسب 3 امتیاز خانگی هستند.

بارسلونان با نیمار، مسی و سوارز می تواند هر تیمی را شکست دهد، حتی تیمی مثل اتلتیکو مادرید که دفاع کردن را به خوبی انجام می دهد. البته نیمار که تازه از بند مصدومیت رها شده، ممکن است امشب به طور کامل بازی نکند.

اتفاق ویژه این مسابقه، رویارویی آردا توران، ستاره ترک تبار بارسلونا، با تیم سابق خود است.

آردا توران که از سال 2011 تا 2015 در اتلتیکو مادرید بازی می کرد، ابتدای این فصل به بارسلونا پیوست ولی با توجه به محرومیت بارسلونا، او نتوانست نیم فصل اول را در این تیم بازی کند و امشب برای اولین بار روبروی تیم سابق خود قرار می گیرد.

دیدار بارسلونا و اتلتیکو مادرید، ساعت 18:30 امشب به قضاوت آندیانو مالنکو در نیوکمپ برگزار می شود.

ترکیب احتمالی بارسلونا (3-3-4): براوو، آلوز، پیکه، ماسکرانو، آلبا، بوسکتس، راکیتیچ ( توران )، اینیستا، می، نیمار، سوارز

 ترکیب احتمالی اتلتیکو مادرید (2-4- 4): اوبلاک، خوانفران، خیمنز، گودین، یونیر، نیگوئز، فرناندز، گابی، کوکه، ویتو، گریزمان

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار