اصفهان؛

50 طرح گازرسانی آماده بهره برداری

50 طرح گازرسانی در استان اصفهان با اعتباری افزون بر978 میلیارد و300 میلیون هزار ریال آماده بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اصفهان؛ مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با بیان این که در دهه مبارک فجر امسال 50 طرح گازرسانی افتتاح و عملیات اجرایی 2 طرح نیز آغاز می شود گفت: برای اجرای این طرحها افزون بر 978 میلیارد و300 میلیون هزارریال هزینه شده است.

سعید مومنی افزود: عملیات اجرایی دو پروژه گازرسانی نیز در دهه فجر با اعتبار پیش بینی شده 262 میلیارد ریال آغاز می شود.

وی با بیان این که 23 مورد از طرح های آماده افتتاح و بهره برداری این پروژه ها مربوط به گازرسانی روستاها است، افزود: دو پروژه گازرسانی به مسکن مهر، 11 پروژه گازرسانی به شهرک های صنعتی، 6 پروژه خط انتقال و تغذیه، 8 پروژه ساختمان اداری و پست امداد از دیگر طرح های قابل بهره برداری در دهه فجر امسال است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان تصریح کرد با گازرسانی به 23 روستای این استان 350 خانوار از 20 روستای شهر زواره، 250 خانوار از 2 روستای شهرستان سمیرم و 10 خانوار از یک روستای شهرستان شهرضا با هزینه ای بالغ بر 79 میلیارد و 300میلیون ریال از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند.

وی در ادامه آغاز گازرسانی به مسکن مهر شهر بهارستان، محلهF فولادشهر و مسکن مهر شهرستان لنجان را از دیگر پروژه های افتتاحی در سی و هفتمین سالگرد انقلاب عنوان کرد و افزود: با بهره برداری از این طرحها 16 هزار واحد مسکونی به جمع مسکن مهرهای گازدار استان افزوده خواهد شد.

سالانه بیش از 20 میلیارد متر مکعب گاز طبیعی درسطح استان اصفهان توزیع مشود و99.5 درصد جمعيت این استان از نعمت گاز طبيعي، بهره مند هستند. 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.