طبق تقویم اتحادیه جهانی کشتی (UWW) در فاصله روزهای 8 تا 11 بهمن ماه پنج تورنمنت بین المللی معتبر دنیا در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جام بین المللی دیوید شولتز از رقابت های معتبر آمریکا روزهای 8 تا 11 بهمن ماه در کلرادو آمریکا در حال برگزاری است و نکته جالب توجه حضور تنها یک کشتی گیر خارجی (بیکزاد عبدالرحمن اف ازبکستانی) در این مسابقات است.
 
رقابت های بین المللی جام یاریگین روسیه نیز در حالی از دیروز (جمعه) در کراسنویارسک روسیه آغاز شده است که به جز روسیه پنج کشور خارجی در این مسابقات شرکت کرده اند. آمریکا، یونان، ژاپن، قزاقستان و مغولستان در این مسابقات حضور دارند که در این میان یونان و ژاپن تنها با یک کشتی گیر در بخش کشتی آزاد این رقابت ها شرکت کرده اند و تعداد کشتی گیران خارجی حاضر در کشتی آزاد در این رقابت ها کمتر از 20 نفر است.
 
همچنین رقابت های جام دانکلوف و نیکولاپتروف از دیروز در کشور بلغارستان آغاز شده است که تعداد تیم های شرکت کننده در این مسابقات نیز کمتر از 10 کشور که اغلب اروپایی هستند می باشد و تیم های آزاد و فرنگی جوانان کشورمان نیز در این رقابت ها که در رده ی سنی بزرگسالان در حال برگزاری است، شرکت دارند.
 
جام پاریس نیز از امروز با حضور آزادکاران کشورمان در فرانسه آغاز شده است و کشتی گیرانی از کشورهای آمریکا، مغولستان، گرجستان، بلاروس و مجارستان در این رقابت ها حضور دارند.
 
مسابقات جام وهبی امره ترکیه در رشته کشتی فرنگی نیز از امروز در شهر استانبول ترکیه آغاز شده است و تا فردا ادامه می یابد.ضمنا مسابقات تست المپیک 2016 برزیل در رشته زنان نیز در برزیل در حال برگزاری است.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار