دارنده مدال برنز المپیک 2012 لندن گفت:پس از ماه ها تمرین هم اکنون به آن درصد از آمادگی که برای حضوردر مسابقات است رسیده ام.

کمیل قاسمی پیش از اعزام به تورنمنت فرانسه در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ضمن بیان این مطلب افزود:تا قبل از حضور در رقابت های جام باشگاه های جهان که صرفاً برای این که میزان آمادگی ام را بسنجم کشتی گرفتم ماه ها از میادین دور بودم اما هم اکنون با شرکت دراردو های تیم ملی به لحاظ بدنی به یک فرم ایده آل رسیده ام.
وی در پاسخ به این پرسش که یعنی به دلیل عدم آمادگی کشتی های ضعیفی در لیگ جهانی کشتی آزاد گرفته است گفت:ببینید وقتی شما با 30 درصد آمادگی روی تشک حاضر شوی معلوم است که نمی توانی عملکرد مطلوبی داشته باشی؛قبول دارم در رقابت های جام باشگاه های جهان عملکرد ضعیفی داشتم اما من دراین رقابت ها فقط برای رسیدن به آمادگی و تا اندازه ای هم مسائل مالی کشتی گرفتم.
دارنده مدال نقره جهان درباره حضور در مسابقات جام پاریس اظهار داشت:با صلاحدید کادر فنی قرار شد در تورنمنت فرانسه به میدان بروم و فکر می کنم این مسابقات هم فرصت خوبی برای رویارویی با کشتی گیران خارجی است و هم می توانم خود را به وضعیت ایده آل نزدیک کنم.
قاسمی در مورد رقابت های کسب سهمیه در قزاقستان گفت:به هر حال ماموریت گرفتن سهمیه المپیک در وزن 125 کیلوگرم به من واگذار شده است و من هم با توجه به شرایط موجود اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این توانایی را در خودم می بینم که بتوانم این وظیفه را به خوبی انجام دهم.
آزاد کار سنگین وزن کشورمان درباره رقابت های انتخابی تیم ملی نیز اظهار کرد:بر اساس فرآِیند هر کشتی گیری خواهان دوبنده تیم ملی در بازی های المپیک 2016 است باید در رقابت های انتخابی کشتی بگیرد من هم از این قاعده مستثنی نیستم و ان شاا... بعد از گرفتن سهمیه در رقابت های گزینشی قزاقستان عزم خود برای حضور موفق در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جزم خواهم کرد و امیدوارم هر کشتی گیری که شایسته تر بود به حقش برسد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار