نماینده همدان با بیان اینکه فعالیت موشکی بزرگترین سپر دفاعی ایران است، گفت: تمامی توطئه‌های دشمن متوجه این مسئله است.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ابراهیم کارخانه‌ای در نطق میان‌دستور امروز صحن علنی مجلس ضمن درود  به روح امام عظیم‌الشان انقلاب و شهدای آن گفت: از مردم همدان و ملت سلحشور از این جهت که نتوانستم در سنگر مجلس به خوبی وظیفه‌‌ام را ایفا کنم، عذرخواهی می‌کنم.

نماینده همدان اظهار داشت: تا زمانی که نفس می‌کشیم در حال امتحان هستیم و آنگاه که نفس بند آمد مدت امتحان به پایان می‌رسد و ما را می‌برند تا نتیجه امتحان را ببینیم، نکند که در جلسه امتحان از کتاب قرآن و عترت نمره خوبی نگیریم و در پیشگاه حضرت ولی‌عصر (عج) شرمنده شویم.

وی تصریح کرد: آمریکا و همپیمانانش برای حذف ایران از معادلات سیاسی جهانی و منطقه‌ای 4 هدف عمده محدودیت برنامه هسته‌ای، محدودیت فعالیت‌های موشکی، تضعیف جایگاه منطقه‌ای ایران و توقف پیشرفت و اقتدار علمی جمهوری اسلامی را در قالب برجام و فرابرجام دنبال می‌کنند.

کارخانه‌ای با تاکید بر اینکه فعالیت موشکی بزرگترین سپر دفاعی ایران است، اظهار داشت: این قدرت حیرت دشمنان را فراخوانده است و آنان تمامی توطئه‌های خود را متوجه این مسئله کرده‌اند.

وی ادامه داد: اعمال 15 تحریم حقیقی و حقوقی بلافاصله پس از اجرای برجام نماد توطئه و کینه آمریکا برای مقابله با قدرت عظیم جمهوری اسلامی ایران است.

کارخانه‌ای با بیان اینکه برنامه هدفمند و مدیریت شده‌ای از سوی آمریکا علیه پیشرفت و اقتدار کشورمان به ویژه برنامه‌های موشکی تدارک دیده شده است، گفت: دستگاه دیپلماسی کشور باید جلوی توطئه‌های جدید آمریکا را بگیرند.

نماینده همدان با بیان اینکه آمریکا و غرب با همدستی رژیم صهیونیستی برنامه جامع و هدفمندی را با هدف مهار و فشار علیه جمهوری اسلامی ایران تدارک دیده‌اند، ادامه داد: آنها می‌خواهند با بهره‌گیری از نفوذ و ضعف‌های ساختاری موجود در برجام به اهدافشان برسند.

وی با تاکید بر اینکه ضروری است  هیئت نظارت بر اجرای برجام برنامه از پیش تعیین شده‌ای را برای سرویس‌های جاسوسی‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی بکار گیرد، اذعان داشت: آنان بنا دارند که با رصد و ممیزی پیشرفت دفاعی و صنعتی کشور را تحت کنترل قرار دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار