مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بروجرد از اعطای 2 میلیارد و 181 میلیون ریال تسهیلات نوسازی و بهسازی مسکن به خانواده های تحت حمایت این نهاد در سال جاری خبر داد.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ معظمی گودرزی گفت: یک میلیارد و 885 میلیون ریال از این تسهیلات به 14 خانوار روستایی و 296 میلیون ریال به 16 خانوار شهری پرداخت شده است.

وی افزود: یک میلیاردو 238 میلیون و 960 هزار ریال نیز برای تعمیرات کلی و جزئی منازل مسکونی به 86خانوار زیرپوشش پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) هزینه 112 میلیون و 600 هزار ریال بابت احداث 11 سرویس بهداشتی را یادآور شد و افزود: 306 مورد انشعاب آب، برق و گاز و صدور پروانه ساختمانی به مددجویان تحت حمایت تحویل داده شده است که از این تعداد، 97 مورد شهری و 209 مورد روستایی بودند.

وی گفت: این کمک ها با اولویت خانواده های بی سرپرست، زنان سرپرست خانوار و بیماران به 433 خانوار اعطا شده است.

معظمی گودرزی گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) بروجرد خدمات متنوعی در طول سال به مددجویان تحت حمایت ارائه می دهد که یکی از این خدمات پرداخت کمک هزینه مراقبت و نگهداری از بیماران زمین گیر و صعب العلاج می باشد.

وی تعداد بیماران زمین گیر تحت حمایت کمیته امداد بروجرد را 79 تن عنوان کرد و افزود: 408 میلیون ریال به بیماران زمین گیر و صعب العلاج و 760 میلیون ریال جهیزیه از ابتدای امسال تاکنون به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد بروجرد پرداخت شده است.

وی گفت: هر ماه مبلغ یک میلیون ریال جهت نگهداری و مراقبت از بیماران زمین گیر و صعب العلاج پرداخت می شود.

هم اکنون بیش از 10 هزار خانوار تحت پوشش حمایت های کمیته امداد بروجرد قرار دارند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.