دادستان کل کشور گفت: اراده و تصمیم جدی در تمام حوزه های قانون گذاری، اجرایی و قضایی برای حمایت از سرمایه گذاری به وجود آمده و امنیت امروز کشور برای این امر با هیچ زمان دیگری قابل مقایسه نیست.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس؛حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی با بیان این که در مناطق آزاد کشورمان ظرفیت های بسیاری برای جذب سرمایه گذار وجود دارد و باید از سرمایه گذاران این مناطق به صورت قانونی حمایت کرد، افزود: در این چارچوب مجموعه دستگاه قضایی نیز آماده حمایت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی و آسان سازی فرایندها است

وی در رابطه با عزم دستگاه های اجرایی، قضایی و مناطق آزاد برای مبارزه با زمین خواری در منطقه آزاد قشم گفت: پس از تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر مبارزه جدی با پدیده زمین خواری، یک عزم جدی در تمام دستگاه اجرایی، قضایی و مناطق آزاد برای برخورد با تخلفات این حوزه ایجاد شده است و آمارهای ارایه شده از منطقه آزاد قشم از اراده این سازمان برای برخورد با اینگونه تخلفات حکایت دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی با بیان اینکه دستگاه قضایی از این حرکت حمایت می کند، افزود: در برخورد با پدیده زمین خواری و تجاوز به حقوق مردم و اموال عمومی باید در مرحله نخست از بروز این تخلفات پیشگیری و در صورت بروز با آن برخورد قانونی کنند.

دادستان کل کشور گفت :آمار و ارقام کشفیات در حوزه زمین خواری نیز نشان می دهد که اراده جدی برای مبارزه با زمین خواری به وجود آمده است و باید این رویکرد حمایت شود.

دادستان کل کشور که از چهارشنبه هفته گذشته برای شرکت در همایش دوازدهمین سراسری دادستانهای عمومی ، انقلاب ونظامی مراکز استانها به بندرعباس وقشم سفر کرده بود دیشب قشم را به مقصد تهران ترک کرد .

 

انتهای پیام/ع
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.