وزير تجارت و صنايع کشور عمان از غرفه فولادمبارکه در نمايشگاه اختصاصي ايران در عمان بازديد کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از اصفهان وزير تجارت و صنايع عمان پس از حضور در غرفه فولادمبارکه و گفتگو با کارشناسان صادرات، فروش و روابط عمومي فولادمبارکه اظهار کرد: از اينکه امروز مشاهده نموديم شرکتهاي تراز اول ايراني توانمندي ها و محصولات خود را در نمايشگاه عمان عرضه کردند بسيار خوشحاليم چراکه چنين نمايشگاه هايي به توسعه روابط في مابين عمان و ايران مي انجامد.

وجود شرکتهايي نظير فولادمبارکه، خودروسازي ايران خودرو، صنايع مکانيکي و الکترونيکي در اين نمايشگاه حاکي از توانمندي ايران دارد که خوشحاليم اعلام کنيم در بستر همين نمايشگاه قراردادهاي خوبي براي گسترش روابط اقتصادي دو کشور منعقد شد.

وي با اشاره به خط کشتيراني مستقيم بين کشورهاي عمان و ايران گفت: ما مي توانيم از اين طريق مستقيماً محصولات فولادي و ساير اقلام مورد نظر را بين دو کشور مبادله کنيم، همچنين علاقه منديم با همکاري شرکاي ايراني صنايع و کارخانجاتي در عمان راه اندازي نماييم.

وزير صنعت و تجارت عمان ضمن تأکيد بر لزوم توسعه روابط تجاري عمان با ايران گفت:اميدواريم اين همکاري ها ادامه يابد تا از اين فرصت بتوانيم به افزايش روابط تجاري و اقتدار دو کشور کمک کنيم.

مجتبي خسروتاج معاون اول وزير صنعت معدن و تجارت ايران در جريان بازديد از غرفه فولادمبارکه در نمايشگاه اختصاصي ايران در عمان در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار فولاد ضمن ابراز خرسندي از حضور شرکت فولادمبارکه در اين نمايشگاه گفت: اکنون که محدوديت هاي بسياري از پيش پاي ايران برداشته شده است و اين نمايشگاه فرصت بسيار خوبي براي گسترش روابط همه جانبه ايران و عمان است که با استقبال خوبي هم مواجه شده است.

وي با اشاره به سوابق تاريخي و فرهنگي حاکم بر روابط دو کشور ايران و عمان تصريح کرد: شرکتهاي ايراني بايد با تعامل بيشتر با اين کشور ارتباط داشته باشند و از اين فرصت براي ارتباط با ساير کشورها استفاده کنند.

خسرو تاج ابراز اميدواري کرد: نمايندگان صنايع ايران بتواننند در اين فرصت قراردادهاي خوبي با طرفهاي عماني منعقد نمايند.

وي با تأکيد بر اهميت حضور قدرتمند فولادمبارکه در بازارهاي صادراتي به ويژه بازار کشورهاي همسايه اظهار داشت: اينکه فولادمبارکه مي تواند در چنين کشورهايي که سود بازرگاني آنها کم است حضور داشته باشد بسيار ارزشمند است و اينها همه از نکات مثبت اين شرکت توانمند است.

اين گزارش حاکي است در جريان برگزاري نمايشگاه اختصاصي ايران در عمان حتي قبل از افتتاح رسمي نمايشگاه که ششم بهمن ماه انجام شد، مشتاقان محصولات فولادمبارکه ضمن بازديد از غرفه فولادمبارکه راهکارهاي خريد و استفاده از انواع محصولات فولادي اين شرکت را جويا شدند.

در همين رابطه محسن محمدي رييس اداره صادرات فولادمبارکه در حوزه خاورميانه گفت: در نمايشگاه عمان شاهد حضور قابل توجه بازديدکنندگان از غرفه فولادمبارکه بوديم. مديران و نمايندگان ارشد شرکتهايي که در ايام برگزاري نمايشگاه، از غرفه فولادمبارکه بازديد نمودند يا درخواست خريد محصولات فولادمبارکه را داشتند يا با جديت هرچه تمام تر خواستار انتقال دانش فني اين شرکت به کشورهاي خود بودند که مذاکرات اوليه در اين خصوص با نمايندگان کشورهاي مغرب، تونس و سودان انجام شد و مقرر گرديد مباحث تکميلي با حضور مقامات ارشد ايشان با فولادمبارکه انجام شود.

بنا بر اين گزارش، در اين نمايشگاه که از 6 تا 10 بهمن ماه سال جاري در محل برگزاري نمايشگاه هاي کشور عمان برپا بود، حدود 30 شرکت توانمند ايراني آخرين توانمندي هاي خود در صنايع مختلف فولاد، خودروسازي، فرش، الکترونيک و مکانيک وصنايع پتروشيمي در معرض ديد عموم بازديدکنندگان قراردادند و نمايندگان و کارشناسان فولادمبارکه در بخشهاي صادرات، فروش و روابط عمومي روزهاي پرکاري را در غرفه فولادمبارکه سپري کردند.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.