مدیرکل امور اجتماعی استانداری کرمان گفت: ریشه بسیاری از آسیب های اجتماعی در پائین بودن میزان نشاط اجتماعی و در بی برنامگی نهفته است

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، زهرا موسی پور با تاکید بر اینکه با وجود همه تلاش های انجام شده، سطح نشاط در جامعه ما پائین است، افزود: اگر در مسائل اجتماعی و فرهنگی به خوبی مدیریت وجود داشت، شاید این عمق مسائل و آسیب های اجتماعی را شاهد نبودیم.

وی توجه به سلامت روان جامعه و ایجاد تفریحات سالم را یکی از وظایف دولت ها برشمرد و خاطرنشان کرد: زمانی مکان های تفریحی مناسب وجود ندارد و یا فضاهای موجود با هزینه های بالا در اختیار افراد قرار می گیرد، جوانان در مکان هایی از جمله قلیان سراها حضور پیدا می کنند.

موسی پور در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی امسال به دلیل همزمانی با موفقیت ایران در مساله برجام با سال های گذشته متفاوت است.

وی افزود: این موفقیت با رهبری های عالمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و تلاش دولت و تیم مذاکره کنندگان حاصل شده که جای تقدیر دارد.

در این آئین پیشنهادات اعضای کارگروه اجتماعی استان کرمان برای بهبود فضای نشاط اجتماعی ونیز موضوع شادابی و نشاط در ایام نوروز با حضور کارشناسان مربوطه مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: ریشه ، آسیب ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.