فرمانده پلیس ‌راه استان از وقوع سه فقره تصادف و جان باختن سه نفر از هموطنان در شهرستان رفسنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یوسف نجفی گفت: در 24 ساعت گذشته در پی تصادفات به وقوع پیوسته در سطح حوزه‌ی استحفاظی این شهرستان، سه نفر از هم ‌وطنان جان خود را از دست دادند.

وی افزود: در حادثه‌ی اول که در جاده‌ ی داوران -رفسنجان به وقوع پیوست یک دستگاه پژو 405 نقره‌ای با دو دستگاه پراید برخورد کرده است.

نجفی خاطرنشان کرد: این حادثه منجر به مصدومیت راننده و سرنشینان یکی از خودروهای پراید شد که یکی از مصدومان حین انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده فوت کرد.

وی علت حادثه‌ را انحراف به چپ خودروی پژو 405 نسبت به پراید دانست.

نجفی گفت: در حادثه‌ی دوم که در مسیر نوق-رفسنجان اتفاق افتاد، دو دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه خودروی پیکان ‌وانت برخورد کرد که راکب یکی از موتورسیکلت‌ ها در دم فوت کرد.

وی علت حادثه را عدم توجه به جلوی راکب موتورسیکلت و متقابلاً عدم توجه به جلوی وانت‌پیکان نسبت به موتورسیکلت دوم اعلام کرد.

نجفی افزود: در حادثه‌ی سوم که در یکی از خیابان‌های سطح شهر رخ داد، یک دستگاه خودروی سواری پراید با یک دستگاه خودروی پژو 405 و یک دستگاه موتورسیکلت برخورد کرد که باعث مصدومیت ترک‌نشین موتورسیکلت شد که وی حین انتقال به بیمارستان جان باخت که علت تصادف توسط کارشناسان در حال بررسی است.

انتهای پیامگ/

برچسب ها: تصادف ، کشته ، رفسنجان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.