رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل از برگزاری بیش از 3 هزار برنامه متنوع توسط 22 کمیته گرامیداشت دهه فجر در سطح استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حجت الاسلام نظر پور ایام الله دهه فجر را بهترین فرصت برای بیان دستاورد ها و برکات انقلاب اسلامی ذکر کرد و افزود: انقلاب اسلامی هدیه ای است الهی که در سایه خون هزاران شهید و رهبری عالمانه حضرت امام خمینی(ره) بدست آمده است و ما باید قدردان این تهفه الهی باشیم و با حضور حداکثری خود در تمامی زمینه ها بخصوص در راهپمایی 22 بهمن از این نعمت الهی پاسداری بکنیم.

وی گفت: برنامه های متعدد و متنوعی درطول دهه فجر امسال در سطح استان اردبیل برگزار خواهد شد که از مهمترین آنها دیدار با نماینده ولی فقیه در استان اردبیل و غبار روبی مزار شهدا و برگزاری یادواره 46 شهید انقلاب اسلامی و برگزاری مسابقات ورزشی و آذین بندی معابر، ادارات و مدارس و برگزاری گفتمان انقلاب اسلامی جهت تبیین اهداف انقلاب اسلامی در دانشگاه ها و سایر مراکز آموزشی و فرهنگی است.

وی در آخر شرایط کنونی کشور و منطقه را حساس عنوان کرد و افزود: حضور حداکثری مردم در راهپیمایی22 بهمن و انتخابات 7 اسفند باعث یاس و ناامیدی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی خواهد شد و تمامی مکرها و نقشه های شوم آنان نقش بر آب خواهد شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.