مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: طبق اولویت ها قصد داریم نمایندگی های سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی را در برخی استان ها به ویژه استان قزوین، قم و ایلام راه اندازی کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ امین دلیری در دیدار با استاندار قزوین افزود: نمایندگی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در 21 استان وجود دارد و امیدواریم نمایندگی این سازمان را در 10 استان باقی مانده راه اندازی کنیم.

وی به برنامه های پیش بینی شده این سازمان پرداخت و اظهارکرد: رسیدگی سریع به اموال سریع الفساد و بعد مسافت از مشکلات سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی است، چرا که اگر فاصله زمانی محل کشف با ادارات کمتر باشد، فرایند رسیدگی راحت تر انجام می شود.


مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه اصلاحات و رویکردهای مختلف جدیدی در این سازمان دنبال می شود، گفت: در مجموع بودجه کشور، 50 میلیارد تومان به این سازمان اختصاص یافته است تا در این راستا بتوان تجهیزات را در بخش های مختلفی همچون انبارهای کالاها افزایش داد.


دلیری با اشاره به اینکه 95 درصد فروش املاک سازمان اموال تملیکی نسبت به سال گذشته افزایش یافته است اضافه کرد: 60 درصد از اموال این سازمان در سال جاری فروخته شده است.


وی یادآور شد: با توجه به اینکه سعی داریم بیش از گذشته در خزانه های کشور از دولت حمایت کنیم که بر این اساس، سه هزار و 61 میلیارد ریال از فروش املاک سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در بخش کالای متروکه صورت گرفته است و امید است در آینده این مبلغ به پنج هزار میلیارد ریال افزایش یابد.

دلیری گفت: سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی ظرفیت های مناسبی را در خود شامل می شود که امیدواریم از این ظرفیت ها استفاده بهینه شود.

استاندار قزوین نیز در این جلسه گفت: تعداد 15 پست سازمانی برای راه اندازی نمایندگی سازمان جمع آوری و فروش اموال قزوین به زودی توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایجاد می شوند.


فریدون همتی افزود: دو مشکل اساسی در این حوزه انبار مواد غذایی سریع الفساد و دور بودن مسافت تا انبار کالا می باشد که با کارهای کارشناسی انجام شده در این حوزه قسمتی از کار تسهیل شده است ولی بازهم مشکلات عدیده ای وجود دارد.


وی در ادامه افزود: به علت اینکه نمایندگی این سازمان پیشتر در استان قزوین وجود نداشت، مشکلات زیادی به وجود می آمد که با همت مسئولان این امر تسهیل شده است و اینک یک نمایندگی مستقل می توان در استان ایجاد کرد.

همتی همچنین از مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال خواست تا در امر بودجه توجه ویژه ای به استان قزوین داشته باشند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
جالبه