فرماندار آوج گفت: برگزاری جلسات مشترک با هیئت نظارت و برگزاری دوره‌های آموزشی از جمله اقدامات صورت گرفته در راستای برپایی انتخابات سالم در سطح شهرستان آوج بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز قزوین ؛علی‌اکبر سلیمانی در ششمین همایش فرمانداران و بخشداران استان اظهار کرد: در شهرستان آوج 110 روستا داریم که به دلیل پراکندگی زیاد روستاها با مشکلاتی در برگزاری انتخابات روبرو هستیم.

وی افزود: از سوی دیگر زیرساخت‌های مورد نیاز در این نقاط مناسب نبوده و شرکت مخابرات نیز همکاری خوبی برای رفع مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه در مناطق مختلف شهرستان آوج ندارد.

فرماندار آوج اضافه کرد: در دوره‌های گذشته از ساختمان مخابرات به عنوان شعبه اخذ رأی استفاده می‌شد اما در این دوره تمایل به همکاری ندارد.

سلیمانی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای برگزاری انتخابات سال جاری ادامه داد: برگزاری جلسات مشترک با هیئت نظارت و برگزاری دوره‌های آموزشی از جمله اقدامات صورت گرفته در راستای برگزاری انتخابات سالم در سطح شهرستان آوج بوده است.

وی عنوان کرد: حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی برای بررسی و رفع مشکلات مردم در بخش‌های مختلف استان می‌تواند در حضور حداکثری مردم در انتخابات اثرگذار باشد زیرا در برخی از موارد رفع مشکلات بخش‌های مختلف نیاز به بودجه خاصی ندارد و حتی ممکن است با حضور و رایزنی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در سطح شهرستان‌ها برطرف شود.

فرماندار آوج تصریح کرد: همچنین حضور و سخنرانی فرمانداران در نمازهای جمعه می‌تواند در روشنگری مردم برای حضور در انتخابات مؤثر باشد زیرا مردم با این اقدام مسئولان به این مهم دست پیدا می‌کنند که مسئولان پیگیر کارهای آنان بوده و تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم به کار می‌گیرند.

سلیمانی با بیان اینکه خدمات ارزشمند و سازنده‌ای در این دولت صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: خدمات دولت تدبیر و امید باید برای مردم تبیین شود تا عموم مردم جامعه در جریان اقدامات دولت قرار گیرند.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: دوره ، آموزشی ، لنتخابات ، آوج ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.