فرماندار نیر از اتمام 24 پروژه عمرانی و تولیدی در این شهرستان و افتتاح آن همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ اکبر صمدی با بیان اینکه بیشتر تمرکز دولت برای اجرای پروژه های نیمه تمام و اجرای زیرساخت ها برای جلب سرمایه گذاران بخش خصوصی است، میزان اعتبار اختصاص یافته برای اجرای این پروژه ها را 120 میلیارد ریال عنوان کرد.

وی افزود: راه اندازی دوباره کارخانه آسفالت، مجتمع 100 تنی پرورش ماهی، سه مدرسه، پروژه های آبرسانی و راه سازی از جمله این پروژه ها هستند.

فرماندار نیر با اشاره به افتتاح 24 پروژه در هفته دولت بیان کرد: در مجموع امسال 47 پروژه با اعتبار 485 میلیارد ریال در زمینه های مختلف تکمیل شده است.

صمدی با بیان اینکه خروجی عملکرد دولت در بهره برداری از پروژه ها خود را نشان می دهد گفت: نیر در توزیع اعتبارها در رده های آخر قرار دارد با این حال در سال 1393 حدود 58 پروژه با اعتبار یک هزار میلیارد ریال بهره برداری شد.

وی افزود: 40 روستا از 100 روستای این شهرستان در 20 سال گذشته از نعمت گاز بهره مند شده بودند که در دو سال گذشته گازرسانی به 31 روستا انجام شد، همچنین اجرای فاضلاب شهرستان نیر با 80 درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است که سال آینده تکمیل می شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.