استاندار قزوین با بیان این که دولت به دنبال فضای آرام برای خدمت‌رسانی به مردم است، گفت: فرمانداران و بخشداران باید در فضای جدید پساتحریم به دنبال جذب کارآفرینان باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ فریدون همتی در ششمین همایش فرمانداران و بخشداران استان  اظهار کرد: همه مسئولان باید برای مقبولیت بخشیدن به سیاست‌های دولت در میان مردم و ایجاد احساس رضایت در آنان تلاش کنند.

وی افزود: همچنین بر تمام مسئولان وظیفه است که ارتباط خوبی با مردم برقرار کرده و پیگیر رفع مسائل و مشکلات آنان باشند.

استاندار قزوین اضافه کرد: فرمانداران و بخشداران باید نوآوری کرده و خلاقیت به کار گیرند تا روش‌های جدیدی را برای ارتباط با مردم و شخصیت‌های مختلف جامعه اتخاذ کنند.

همتی ادامه داد: همچنین نیاز است که ارتباط خوبی با مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برقرار کرده و کارهای خود را با اخلاق و متانت پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه سیاست دولت تدبیر و امید تکریم مردم است، عنوان کرد: کاری که مربوط به مردم بوده و امروز قابل انجام باشد، نباید به فردا موکول شود.

استاندار قزوین تصریح کرد: فرمانداران و بخشداران باید ارتباط خوبی با ائمه‌ جمعه برقرار کرده و اقدامات دولت را برایشان تبیین کنند تا در جریان خدمات دولت قرار گیرند.

همتی گفت: توجه به اشتغال خانگی، کارآفرینان، برقراری ارتباط خوب با حوزه صنایع‌ دستی و صندوق‌ها نیز ضروری است تا ظرفیت‌های هر خانه به یک کارگاه تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه تمام موارد مذکور جزو ارزیابی‌های فرمانداران و بخشداران به شمار می‌رود، بیان کرد: ارزیابی جدی ما از تمام مسئولان به ویژه فرمانداران و بخشداران پس از برگزاری انتخابات انجام می‌شود.

استاندار قزوین افزود: کسانی که انتخابات را در حوزه مدیریتی خود با آرامش برگزار کرده و رفتار عادلانه با تمام مردم و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات داشته باشند، قطع‌ به یقین در این ارزیابی از امتیاز بالاتری برخوردار می‌شوند.

همتی با بیان اینکه دولت به دنبال فضای آرام برای خدمت‌رسانی به مردم است، اضافه کرد: فرمانداران و بخشداران باید در فضای جدید پساتحریم به دنبال جذب کارآفرینان باشند.

وی خطاب به فرمانداران و بخشداران ادامه داد: هر اندازه مشکلات شهرستان و بخش خود را بیشتر برطرف کنید، نقطه قوت برای شما محسوب می‌شود بنابراین سعی کنید حدالمقدور مشکلات بخش‌ها و شهرستا‌ن‌ها را به جلسات و ادارات استانی سوق ندهید.

استاندار قزوین با تأکید بر لزوم جلوگیری از ساخت‌ و سازهای غیرمجاز عنوان کرد: اگر در حوزه شهری و یا در زمین‌های کشاورزی ساخت و سازهای غیرمجاز رخ دهد در گام نخست فرمانداران و بخشداران مسئول هستند که باید پاسخگو باشند.

همتی با بیان اینکه هیئت‌های بازرسی انتخابات باید با فرمانداران و بخشداران هماهنگ باشند، تصریح کرد: اعضای صندوق‌های جمع‌آوری آرا و سایر اعضای هیئت اجرایی باید دقت داشته باشند در هنگام برگزاری انتخابات اگر کسی عصبانی و یا درگیر شد با متانت و به آرامی با وی سخن بگویند تا از درگیری جلوگیری شود.

وی گفت: قطع‌ به یقین پیامی که می‌خواهید منتقل کنید اگر با آرامش بیان شود روی شنونده بهتر و راحت‌تر اثر می‌گذارد.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم در حد امکاناتی که وزارتخانه دارد و قرار است از طریق ستاد مبارزه با موادمخدر به تمام فرمانداری‎های کشور اختصاص یابد، بهره‌مند شویم.

همتی اظهار کرد: هر اندازه مسائل و مشکلات هر بخش یا شهرستان کمتر به مراکز استانی ارجاع داده شود به این نتیجه می‌رسیم که بخشدار و فرماندار آن بخش عملکرد بهتر و موفق‌تری دارند.

وی با اشاره به لزوم تزئین شهرها و روستاهای استان برای ایام‌الله دهه مبارک فجر عنوان کرد: برای ایام‌الله دهه مبارک فجر تزئین فضاهای عمومی مورد درخواست ما است تا مردم احساس شور و نشاط بیشتری برای برگزاری جشن‌های دهه فجر داشته باشند.

انتهای پیام/ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.