شما می توانید با استفاده از این ترفندها به طور کامل OneDrive را از ویندوز ۱۰ حذف کنید.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ، با عرضه ویندوز ۱۰ مایکروسافت تصمیم گرفت تا از سرویس فضای ابری OneDrive خودش نیز در این سیستم عامل بهره ببرد.
اما خیلی از کاربران با وجود علائم و پیغام‌های مختلف از OneDrive در ویندوز خود مشکل داشته و مشترک این سرویس نمی‌باشند. شما به سادگی قادر خواهید بود تا این سرویس را به طور کامل از ویندوز خود محو کنید و هیچ اثری از آن در سیستم عامل شما نماند. 

OneDrive  را از ویندوز 10 به طور کامل پاک کنید + آموزش

اگر اکانت وان درایو شما به نرم افزار ویندوز آن لینک شده است شما در ابتدا نیاز دارید که آن را Unlink نمایید. (اگر شما تا به حال از این نرم افزار استفاده نکرده باشید، نیازی نیست این مراحل را انجام دهید و به قسمت دوم آموزش بروید.)

مرحله اول:
 ابتدا وارد نرم افزار شوید، سپس وارد بخش تنظیمات Settings شوید.

مرحله دوم:
از زیر بخش Account، بر روی گزینه Unlink OneDrive کلیک نمایید سپس تمامی پوشه‌ها را در حالت غیر انتخاب درآورید.

مرحله سوم:
در بخش Auto Save  کلیه گزینه های مرتبط با  اسناد و تصاویر را به This PC Only تغییر دهید. در انتها نیز گزینه OK را بزنید.
حالا می‌توانید این نرم افزار را به طور کلی از ویندوز خود حذف نمایید.
 
مرحله اول:
ابتدا می‌بایست به تنظیمات رجیستری دسترسی پیدا کنید. برای این کار از کلید‌های ترکیبی Windows+R استفاده کرده سپس در کادر باز شده عبارت regedit را وارد و در نهایت اینتر را بفشارید.

مرحله دوم:
 پس از اجرای برنامه رجیستری، از قسمت چپ پنجره به مسیر زیر بروید :

HKEY_CLASSES_ROOT \ CLSID \ {018D5C66-4533-4307-9B53-224DE2ED1FE6}
 
مرحله سوم:
 پس از انتخاب کلید رجیستری بالا، در قسمت راست عنوان IsPinnedToSpaceTree را بیابیید. سپس بر روی آن کلیک کرده، گزینه Modify را زده و در انتها نیز مقدار Value را ۰ قرار داده و بر روی کلید OK کلیک نمایید.کار تمام است و دیگر در ویندوز شما اثری از OneDrive نخواهد بود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.