قزوین ؛

فضای مجازی در خدمت نشر انقلاب اسلامی

فضای مجازی از مهم ترین بسترهایی است که نشر و توسعه ی انقلاب اسلامی در مجرای ان در حال تحقق است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ رئیس مرکز آمار و اطلاعات قوه قضاییه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی در قزوین گفت: امروز فرصتی استثنایی پیش آمده تا آرمان های انقلاب به اشتراک گذاشته شود چرا که مسلمانان سراسر جهان تشنه ی این اطلاعات هستند.

حجت الاسلام و المسلمین شهریاری که به منظور بازدید از دفتر الکترونیک قضات استان و واحد خدمات قضایی به قزوین سفر کرده بود افزود: امام خمینی داعیه دار انقلاب اسلامی در سراسر جهان است.

وی گفت: امروز فضای مجازی بستری است که انقلاب اسلامی را به بیداری اسلامی در جهان تبدیل نماید تا پیام خود را به سراسر دنیا برساند و این اهمیت انقلاب اسلامی را نشان می دهد.

رئیس مرکز آمار و اطلاعات قوه قضاییه اضافه کرد: دشمنان انقلاب هم برای توسعه ی اهداف خود از فضای مجازی استفاده می کنند و در این خصوص لازم است از ساز و کارهای امنیتی استفاده شود.

حجت الاسلام شهریاری فضای مجازی را همزمان بستر توسعه علم و اقتصاد و توسعه ی تروریسم و ظلم و فحشا خواند و تصریح کرد: با مدیریت فضای مجازی باید بتوانیم آسیب ها را به حداقل کاهش داده و از فرصت ها به صورت نامحدود استفاده کنیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با توسعه ی خدمات برون سپاری شده، اطلاعات بیشتری از افراد در اختیار قوه ی قضاییه قرار گیرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.