رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت: برای حفظ آرامش در خانواده ژیمناستیک نباید اجازه دهیم برخی صحبت ها به خارج از فدراسیون راه یابد.

جعفر درویش زاده درباره جنجال های اخیر در فدراسیون ژیمناستیک به خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: زیر سوال بردن یکدیگر باعث تضعیف شخصیت افراد می شود. من هم با سرمربی تیم ملی ژیمناستیک هنری و رئیس کمیته ترامپولین صحبت کردم تا شرایط بهبود یابد. این سمت ها از دست رفتنی است و همه ما باید برای اعتلای ژیمناستیک قدم برداریم. گاهی این اتفاقات رخ می دهد ولی آنچه اهمیت دارد مدیریت آن و جرأت عذر خواهی است.
 
رئیس فدراسیون ژیمناستیک در خصوص اعزام تیم آکروژیم به مسابقات جهانی تصریح کرد: از ابتدا قرار بود تیم ملی آکروژیم به این رقابت ها اعزام نشود. بعد دوباره تصمیم گرفته شده دو نفر اعضای تیم با جذب حامی مالی در مسابقات جهانی چین حضور یابند که در نهایت قرار شد با مساعدت فدراسیون و هیئت ژیمناستیک آذربایجان غربی تیم ملی آکروژیم فروردین ماه در رقابت های جهانی شرکت کند.
 
وی در خصوص گلایه بخشی پور مربی تیم ملی آکروژیم از فدراسیون مبنی بر اضافه نکردن نامش در لیست اعزام های برون مرزی اظهار کرد: علی اصغر بخشی پور یکی از مربیان فعال ژیمناستیک است. فدراسیون نام او را پس از مهلت قانونی به فدراسیون جهانی ارسال کرده است و امیدواریم با موافقت فدراسیون جهانی همراه شود.
 
درویش زاده درباره برنامه های برنامه های فدراسیون ژیمناستیک در دهه فجر خاطرنشان کرد: بخش نامه ای با عنوان برنامه های دهه فجر به تمام هیئت های استانی ارسال شده است تا مسابقاتی مختلفی را در سطح استان ها برگزار کنند. هم چنیندر بهمن ماه لیگ های مختلفی از جمله لیگ ترامپولین و ایروبیک ژیمناستیک بانوان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار