معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کاشان از کسب رتبه سوم رقابت های تخصصی مهارت سنجی فن آورد در دانشگاه صنعتی شریف خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ازاصفهان ، "حمید رضا کوچکی" گفت: مسابقات مهارت سنجی کشور با هدف شناسایی و کشف استعدادهای برتر و در شش رشته الکترونیک، برنامه نویسی رایانه، برنامه نویسی تلفن‌های هوشمند، داده کاوی، گرافیک و معماری و 18 گرایش آذرماه در دو مرحله غیرحضوری و حضوری برگزار شد.

وی اظهار داشت: در این مسابقات محمد فلاح، دانش آموز دبیرستان صنایع راوند، در رشته برنامه نویسی تلفن های هوشمند گرایش اندروید، رتبه سوم را به دست آورد.

به گفته وی، مسابقات فن‌آورد به عنوان بزرگ ترین مسابقات تخصصی مهارت سنجی کشور توسط دبیرخانه این رقابتها به نام مجموعه میزان، با همکاری انجمن نخبگان و معاونت پژوهشی دانشگاه صنعتی شریف و با حمایت بیش از 10 دانشگاه، پژوهشگاه و موسسه آموزشی معتبر کشور برگزار شد.

کوچکی گفت: در یک نگاه واقع گرایانه به مشکلات کشور، کسب شغل مهمترین دغدغه فکری دانش آموزان و خانواده های آنها است و توسعه مهارتهای فنی و حرفه ای، فرصتی است تا با بهره گیری از تخصص و تحصیلات خود به استقلال اقتصادی برسند.  

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.