قم؛

رقابت مسابقات ووشو قهرمانی

تالوکار هیئت ووشو استان کرمان نیز همانند رقبای خوزستانی و خراسانی خود به دومین مدال طلای مسابقات بخش تالو پیکارهای ووشو قهرمانی کشور رسید.

رقابت مسابقات ووشو قهرمانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان برگزاری رقابت‌های بیست و سومین دوره ووشو قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور، امروز دوشنبه دوازدهم بهمن ماه رقابت ووشوکاران مدعی عضویت در تیم ملی کشورمان تا کنون در سه فرم بخش تالو پیگیری شده و برترین‌ها با حضور مسئولین فدراسیون و میزبان مورد تجلیل قرار گرفته‌اند.

این دوره از پیکارهای ووشو قهرمانی رده سنی بزرگسالان ایران و انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات آسیایی 2016 تا سه‌شنبه سیزدهم بهمن ماه با رقابت مدعیان عضویت در تیم ملی به میزبانی هیئت ووشو استان قم اتخاب می شود. در روز پایانی برترین‌های بخش ساندا معرفی می‌شوند اما هم اکنون مسابقات بخش تالو گرمابخش سالن برگزاری این رقابت‌ها است.

سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم میزبانی این دوره از پیکارها را بر عهده دارد و ووشوکاران مدعی عضویت در تیم ملی در هر دو بخش تالو یا اجرای فرم و ساندا یا مبارزه برای کسب مقام‌های اول تا سوم با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

تالوکاران حاضر در پیکارهای فرم نن‌گوئن بیست و دومین دوره مسابقات ووشوی قهرمانی کشور در رده بزرگسالان در حالی با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان سعید مسلمی از تیم هیئت ووشو استان کرمان با کسب 9.40 امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و عنوان قهرمانی همراه با مدال طلای این دوره از پیکارها را از آن خود کرد..

بعد از تالوکار کرمانی که اکنون قهرمان فرم‌های نان‌چوان و نن‌گوئن این دوره از مسابقات شناخته می‌شود، در فرم نن‌گوئن مجتبی رضایی از تیم هیئت ووشو استان خراسان‌رضوی در جایگاه دوم ایستاد و نایب قهرمان شد، و محمد کریمی تالوکار تیم هیئت ووشو تهران (ب) مقام سوم را به خود اختصاص کردند.

در پیکارهای بیست و سومین دوره ووشو قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور 273 ووشوکار از 34 تیم به نمایندگی از استان‌های سراسر کشور حضور دارند و تا فردا به میزبانی سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان استان قم برای عضویت در تیم ملی مسابقه می‌دهند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.