کرمانشاه؛

افزایش بیش از 40 درصدی تردد در راه های استان کرمانشاه

مديركل حمل و نقل و پايانه هاي استان كرمانشاه گفت: طي 10 ماهه ابتداي سال جاري تردد حدود 101 ميليون و چهارصد وسي ويك هزار و هشتاد و پنج دستگاه وسائط نقليه سبك و سنگين در محورهاي استان ثبت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،، از کرمانشاه ؛خسروانی گفت : از مجموع جابجايي هاي انجام شده ، تعداد 19 ميليون و هشتاد هزار و هفتصد و سي و چهار تردد ، معادل 18 درصد مربوط به وسائط نقليه سنگين و مابقي توسط وسائط نقليه سبك صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر كليه راههاي استان اعم از ارتباطي و شرياني و ترانزيتي به دستگاه هاي ترددشمار برخط مجهز است، كه تعداد محورهاي مجهز به دستگاه هاي تردد شمار برخط دراستان 74 محور است.

بهمن خسرواني همچنين در خصوص آمار تردد كاميون ها از پايانه مرزي پرويزخان در دي ماه گفت: تعداد 5380 دستگاه كاميون ايراني و 5850 دستگاه كاميون عراقي از اين پايانه مرزي تردد داشته اند كه در مجموع 167 ميليون و پانصد و چهل هزار و نهصد و نود و چهار تن كالا جابجا شده است

وي در خصوص تردد مسافر نيز گفت :در دي ماه 4544 نفر از پايانه مرزي پرويزخان به ايران ورود داشته اند كه از اين ميزان 1547 نفر ايراني و مابقي عراقي بوده اند ، همچنين 4421 نفر از اين پايانه مرزي خارج شده اند كه 3004 نفر آنها ايراني و مابقي عراقي بوده اند


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، افزایش ، تردد ، راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.